تاریخ: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۲:۵۵
بازدید: ۷۷
کد خبر: ۳۰۰۶۳۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در بازار رمزارزها؛

کاهش ارزش بازار ارز‌های دیجیتالی

‌می‌متالز - مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر ۱.۲۱ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۱۵ درصد کمتر شده است.

به گزارش می‌متالز، از آنجایی که ارز‌های رمزنگاری شده همچنان به بخش بزرگی از اقتصاد جهانی تبدیل می‌شوند، دولت‌های بیشتری در حال بررسی راه‌هایی برای تنظیم صنعت و ایجاد قوانین برای شرکت‌های فعال در این فضا هستند.

در هفته‌های اخیر تحولات نظارتی قابل توجهی رخ داده است، به‌طوری‌که پارلمان اروپا مقررات بازار دارایی‌های رمزنگاری (MiCA) را در ۲۰ آوریل تصویب کرد، اوکراین اعلام کرد که مجموعه قوانین مشابهی را تصویب می‌کند و کره جنوبی با مقررات پیشنهادی خود در این زمینه پیشرفت کرده است.

در حالی که رگولاتور‌های ایالات‌متحده مشغول جنگ داخلی و امتناع از ارائه ابتدایی‌ترین شفافیت برای صنعت کریپتو بوده‌اند، اتحادیه اروپا به تازگی مقررات بازار دارایی‌های رمزنگاری (MiCA) را تصویب کرده است که چارچوب نظارتی جامعی را برای کریپتو در اروپا فراهم می‌کند.

به‌طور کلی، مقررات در مکان‌هایی مانند هنگ کنگ، ژاپن، امارات و حتی بخش‌هایی از اروپا در مقایسه با ایالات‌متحده جهت‌گیری بسیار مثبت‌تری داشته است. در زیر به تفکیک قوانین رمزنگاری در کشور‌های مختلف در سراسر جهان اشاره شده است.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر ۱.۲۱ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۱۵ درصد کمتر شده است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده