تاریخ: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۴:۳۱
بازدید: ۸۰
کد خبر: ۳۰۰۶۶۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

گزارش روزانه بورس ۱۰ اردیبهشت/ بورس همچنان بر مدار صعود

‌می‌متالز - شاخص کل بازار سهام دومین روز کاری هفته را با رشدی ۴۰ هزار واحدی به پایان رساند و خود را به ارتفاع ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحدی نزدیک‌تر کرد.

به گزارش می‌متالز، بازار سهام دومین روز کاری هفته را اگرچه پرعرضه آغاز کرد، اما رفته رفته بر میزان تقاضا افزوده شد و خریداران دست بالا را نسبت به فروشندگان داشتند؛ بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی ۴۰ هزار واحدی به ۲ میلیون ۴۷۹ هزار واحد رسید. همچنین شاخص کل هم وزن نیز رشدی ۱۵ هزار واحدی را تجربه کرد و توانست خود را به ارتفاع ۸۱۶ هزار واحد برساند.

گفتنی است سه نماد فولاد، فملی و تاپیکو بیشترین تاثیر در شاخص کل بورس و سه نماد کگهر، آریا و هرمز بیشترین تاثیر را در شاخص فرابورس داشته اند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خرد در بازار امروز مورخ ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، مبلغ ۲۰ هزار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بود. همچنین در روز جاری ورود پول حقیقی‌ها به بازار حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان بوده است.

در بازار بورس امروز ۳۱۵ نماد در محدوده‌ی مثبت و ۱۰۵ نماد در محدوده‌ی منفی و در بازار فرابورس ۲۱۸ نماد در محدوده‌ی مثبت و ۱۱۱ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

گزارش روزانه بورس ۱۰ اردیبهشت/ بورس همچنان بر مدار صعود

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده