تاریخ: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۵:۳۵
بازدید: ۸۳
کد خبر: ۳۰۰۵۰۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

گزارش روزانه بورس ۹ اردیبهشت/ ارزش معاملات باز هم رکورد شکست

‌می‌متالز - بازار سهام روز ابتدایی هفته را با رشدی ۷۳هزار واحدی در شرایطی به پایان رساند که ارزش معاملات از ۲۱هزار میلیارد تومان فراتر رفت و رکورد دوساله خود را شکست.

به گزارش می‌متالز، بازار سهام اولین روز کاری هفته را پرقدرت و انفجاری استارت زد به‌طوری که در همان ساعات ابتدایی بازار با ورود پول توسط حقیقی‌ها روبه‌رو بود و ارزش معاملات در ۱ ساعت ابتدایی بازار از ۱۰ هزار میلیارد تومان فراتر رفت؛ بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی ۷۳ هزار واحدی به ۲ میلیون و ۴۳۸ هزار واحد رسید، همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز رشدی ۱۴ هزار واحدی را تجربه کرد و توانست خود را به ارتفاع ۸۰۰ هزار واحد برساند.

گفتنی است سه نماد فولاد، فارس و فملی بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد کگهر، آریا و هرمز بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خرد در بازار امروز مورخ ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، مبلغ ۲۱ هزار میلیارد تومان بود که مجدداً رکورد ارزش معاملات در ۲ سال گذشته زده شد که نشان از ورود پول حقیقی‌ها به بازار دارد.

در بازار بورس امروز ۲۹۶ نماد در محدودۀ مثبت و ۱۲۷ نماد در محدودۀ منفی و در بازار فرابورس ۲۰۰ نماد در محدودۀ مثبت و ۱۲۷ نماد در محدودۀ منفی معامله شدند.

گزارش روزانه بورس ۹ اردیبهشت/ ارزش معاملات باز هم رکورد شکست

منبع: خبرگزاری تسنیم

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده