تاریخ: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۱:۴۹
بازدید: ۷۵
کد خبر: ۳۰۱۳۴۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
گفتگوی یک صنعتگر؛

روی ریل اقتصاد مقاومتی تا صادرات محصولاتمان پیش رفته ایم/ به حمایت بسیج در طرح صنعت یار و معدن یار نیاز داریم

‌می‌متالز - کریمی با بیان اینکه شرکتمان را در سال ۹۹ بروی ریل اقتصاد مقاومتی احیاء کردیم، گفت: اکنون صادرات انواع لوله پلی‌اتیلن به کشور‌هایی مثل عراق، ترکیه و ارمنستان را راه انداخته ایم.

به گزارش می‌متالز، نادر کریمی صنعتگر کشورمان به مناسبت روز جهانی کارگر، در تشریح فعالیت‌های این کارخانه، اظهار کرد: این شرکت را در سال ۹۹ بروی ریل اقتصاد مقاومتی احیاء کردیم.

یک صنعتگر کشورمان با بیان اینکه ۲۴ کارگر به شکل مستقیم در این کارخانه فعالیت دارند، تصریح کرد: اشتغالزایی غیر مستقیم هم ایجاد کردیم.

کریمی به تولید انواع لوله پلی‌اتیلن اشاره کرد و گفت: نایلون و نایلکس هم از دیگر تولید ما در این کارخانه است.

روی ریل اقتصاد مقاومتی تا صادرات محصولاتمان پیش رفته ایم/ به حمایت بسیج در طرح صنعت یار و معدن یار نیاز داریم

یک صنعتگر کشورمان از صادرات انواع لوله پلی‌اتیلن به عراق خبر داد و اضافه کرد: صادرات به ترکیه و ارمنستان را در برنامه داریم.

کریمی با تأکید براینکه جامعه کارگری و صنعتگران موتور محرکه تولید در کشور است، تصریح کرد: متأسفانه در بحث حمایت، تنها حرف از مسوولان می‌شنویم و عملکرد آن‌ها ضعیف است.

یک صنعتگر کشورمان با بیان اینکه سیاست‌های دولت و مجلس در حمایت از جامعه صنعتگران و کارگری از روی کاغذ باید به اقدام عملیاتی تبدیل شود، گفت: کاغذ بازی‌ها در مسیر تولید دست انداز ایجاد کرده است.

دستگاه قضا با ترک فعل‌ها در اجرا و تحقق منویات رهبر انقلاب در حمایت از صنعتگران و جامعه کارگری برخورد کند

کریمی با تأکید بر اینکه دستگاه قضا با ترک فعل‌ها در اجرا و تحقق منویات رهبر انقلاب در مباحث حمایت از صنعتگران و جامعه کارگری برخورد کند، اضافه کرد: امور مالیاتی نیز همسو با صنعتگران و تولید کنندگان نیست.

بسیج آبرسانی در کشور؛ از اضلاع سیمای خدمت مخلصانه و بی منت بسیج

یک صنعتگر کشورمان در بیان انتظاری از سازمان بسیج مستضعفین، بسیج آبرسانی در کشور را یکی از اضلاع سیمای خدمت مخلصانه و بی منت بسیج در مسیر محرومیت زدایی برشمرد و با بیان اینکه ما تولید کننده لوله‌های مورد نیاز در بحث آبرسانی هستیم، تصریح کرد: به حمایت بسیج در ایجاد بازار برای عرصه این محصول در بحث آبرسانی در کل کشور داریم.

کریمی با اشاره به طرح صنعت یار و معدن یار توسط سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن، اظهار داشت: نیاز داریم که ما صنعتگران هم در چارچوب این طرح مهم قرار بگیریم و بتوانیم با توان بیشتر برای رونق تولید در کشور تلاش کنیم.

منبع: بسیج نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده