تاریخ: ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۴۱
بازدید: ۸۴
کد خبر: ۲۹۴۲۲۲
سرویس خبر : آهن و فولاد

کارگران ذوب آهن اصفهان خواستار بازنگری در طبقه‌بندی مشاغل هستند

‌می‌متالز - کارگران ذوب آهن اصفهان با اشاره به اینکه اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در این واحد نیاز به بازنگری دارد، خواستار اجرای این طرح برای افزایش میزان حقوق خود شدند.

به گزارش می‌متالز، کارگران ذوب آهن اصفهان با اشاره به اینکه طرح طبقه‌بندی مشاغل در این شرکت از سال‌ها پیش اجرا شده است، افزودند: مطالبه اصلی کارگران این واحد تولیدی، بازنگری طرح طبقه‌بندی مشاغل است چراکه آن‌ها در مقایسه با سایر شرکت‌های ذوب آهن از میزان دریافتی کمتری برخوردارند.

کارگران شرکت ذوب آهن اصفهان در ادامه گفتند: در پیگیری مطالبات صنفی خود برای بازنگری طرح طبقه‌بندی مشاغل، روز گذشته (ششم اسفند ماه) در محدوده محل کار خود حاضر شدیم.

طبق اظهارات کارگران؛ همه ما در طول سال‌های گذشته برای افزایش حقوق تلاش کردیم، اما در حال حاضر طرح طبقه‌بندی مشاغل برای کارگران دیگر کارایی ندارد.

این کارگران در پایان با درخواست از مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان گفتند: درآمد کارگران به اندازه‌ای نیست که معاش‌شان تامین شود به همین دلیل درخواست بازنگری در اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل را داریم تا همه بتوانند از مزایای اجرای این قانون استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری کار ایران (ایلنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده