تاریخ: ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۶:۱۴
بازدید: ۵۰
کد خبر: ۲۹۴۱۹۶
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه:

فولاد مبارکه به یک «شرکت دانشی» تبدیل خواهد شد + فیلم

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: الزامات جدیدی نظیر تغییر انتظارات نیروی کار، فولاد سبز و انتشار کربن صفر در دنیا ایجاد شده است که باید فولاد مبارکه به یک «شرکت دانشی» تبدیل شود.

به گزارش می‌متالز، محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در جشنواره و نمایشگاه ملی «مسیر زآینده» اظهار کرد: تبدیل سنگ آهن به محصولات با ارزش افزوده بالا نظیر ورق استنلس استیل و سپس محصولات بسیار باارزش‌تر که صنایع مختلف کاربرد دارند، کیمیاگری است و نوآوری، اکسیری است که آهن را به محصولاتی با ارزشی بیش از طلا تبدیل می‌کند.

وی گفت: ما در این دوره از حیات فولاد مبارکه باید نگاه نوآورانه به نوآوری داشته باشیم. افزایش کمی در تولید فولاد محقق شده و در فضای رقابتی فعلی در سطح جهان، باید به دنبال توسعه کیفی و محصولات با ارزش افزوده بسیار بالا باشیم.

مدیرعامل فولاد مبارکه افزود: صنعت فولاد برخی از مزیت‌های نسبی را از دست داده و نرخ گاز دریافتی فولادسازان ایرانی بیش از نرخ جهانی است.

طیب‌نیا گفت: الزامات جدیدی نظیر تغییر انتظارات نیروی کار، فولاد سبز و انتشار کربن صفر در دنیا ایجاد شده است، انقلاب صنعتی چهارم و هوش مصنوعی بخشی از این الزامات است. در این شرایط باید فولاد مبارکه را به یک شرکت دانشی تبدیل کنیم.

در انتهای برگزاری این مراسم از تعدادی از فعالان شرکت‌های دانش بنیان تجلیل به عمل آمد.

تعداد بازدید : 3

منبع: خبرگزاری آنا

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده