تاریخ: ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۲:۵۷
بازدید: ۴۸
کد خبر: ۲۹۴۱۹۰
سرویس خبر : آهن و فولاد
جشنواره و نمایشگاه ملّی «مسیر زآینده»:

ایجاد ارزش افزوده ۳۴ هزار برابری در فولاد مبارکه

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در جشنواره و نمایشگاه ملّی «مسیر زآینده» گفت: با نوآوری در شرکت فولاد مبارکه ارزش افزوده ۳۴ هزار برابری ایجاد شده است.

به گزارش می‌متالز، محمد یاسر طیب‌نیا صبح امروز در جشنواره و نمایشگاه ملی مسیر زآینده گفت: تبدیل سنگ آهن به محصولات ویژه از جمله ورق زنگ نزن و محصولات ظریف پزشکی از جمله پیچ ایمپلنت با ارزش افزوده‌ای بالغ بر ۳۴ هزار برابری به عنوان یکی از آرزو‌های بزرگ بشر در فولاد مبارکه محقق شده و این چیزی نیست جز کیمیاگری و اکسیری به نام نوآوری که ارزش‌آفرینی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه فولاد مبارکه به خودکفایی ۹۰ درصد در تامین داخلی تجهیزات دست یافته گفت: تداوم این روند تضمین‌کننده رشد و پیشرفت این شرکت خواهد بود.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه هدف‌گذاری تولید ۲۵ میلیون تن فولاد با درآمد زایی ۱۵ میلیارد دلاری را چشم‌انداز آینده شرکت بیان کرد و گفت: امروزه تخصص و دانش نیروی انسانی، این صنعت را متمایز کرده است که لازمه اش حرکت به سوی نوآوری باز و سرمایه‌گذاری در شرکت‌های دانشی است.

طیب نیا گفت: فولاد مبارکه با گردآوری ۴۰۰ شرکت دانش‌بنیان از سراسر کشور در استان اصفهان درصدد است این استان را به قطب نوآوری کشور تبدیل کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما اصفهان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده