تاریخ: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۶:۵۳
بازدید: ۱۴۰
کد خبر: ۳۰۱۳۶۱
سرویس خبر : مسکن و ساختمان
شهردار رفسنجان عنوان کرد:

پیش‌بینی درآمد سالانه ۱۵۰ میلیارد تومانی شهرداری رفسنجان با پروژه اقتصادمحور

‌می‌متالز - شهردار رفسنجان با اشاره به راه‌اندازی شرکت ره‌آورد مس گفت: بازیابی سرمایه این پروژه دو ساله پیش‌بینی شده که می‌تواند سالیانه ۱۵۰ میلیارد تومان درآمد برای شهرداری داشته باشد.

به گزارش می‌متالز، مهندس مجید کهنوجی ظهر ۱۳ اردیبهشت ماه در همایش شهرداران و روسای شورا‌های اسلامی شهر‌های استان کرمان در رفسنجان اظهار کرد: از زمان مسوولیت در شهرداری با رویکرد محله محوری وارد حیطه کاری شدیم و شهر را به ۵٠ محله تقسیم کردیم و در ۳٠ محله شورای محلات تشکیل شد.

وی تصریح کرد: در هر محله با محوریت مسجد پنج نفر به عنوان اعضای شورای محله معرفی و یک نفر نیز به عنوان شهردار محله برای بیان و پیگیری مشکلات با شهرداری در ارتباط است؛ برای هر محله به طور میانگین ۱٠ تا ۱۵ میلیارد تومان در حوزه‌های مختلف عمرانی، زیرساخت‌های ورزشی، فضای سبز و ... هزینه شده که خروجی آن رضایتمندی مردم را در پی داشته است.

شهردار رفسنجان از حل مشکلات محلات با همکاری مردم سخن به میان آورد و گفت: جابجایی مهمان شهر رفسنجان مطالبه مهم و جدی مردم محله شهرک یادگار امام بود که با حمایت استاندار و معاون عمرانی استانداری این مهم کلید خورد و تمامی مصوبات این پروژه اخد و ساخت و ساز آغاز شد.

کهنوجی با اشاره به راه‌اندازی شرکت ره آورد مس، بیان کرد: به همت شورای شهر این پروژه اقتصاد محور با مشارکت صندوق بازنشستگی صنایع مس ایران با میزان سهم ۵۰ درصد شهرداری و ۵۰ درصد سهم صندوق بازنشستگی مس سرچشمه در راستای ایجاد درآمد پایدار اجرایی شده که در حوزه‌های معدنی مجتمع مس سرچشمه شامل حفاری، انفجار، بارگیری و حمل مواد معدنی با هزینه ۳۰۰ میلیارد تومان با جذب ۲۰۰ نیروی کار مشغول به فعالیت است.

وی از جذب ۲۵ درصدی درآمد این شرکت برای شهرداری در سال‌های آینده خبر داد و افزود: بازیابی سرمایه این پروژه دو ساله پیش‌بینی شده که می‌تواند سالیانه ۱۵۰ میلیارد تومان درآمد برای شهرداری داشته باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده