تاریخ: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۱۸
بازدید: ۹۲
کد خبر: ۳۰۱۴۳۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر:

تبدیل وضعیت استخدامی ۴۱ نفرکارکنان اداره صمت استان بوشهر از طریق قانون ایثارگران

‌می‌متالز - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: از سال ۱۳۹۶ تاکنون ۴۱ نفر از کارکنان اداره کل صمت استان بوشهر با استفاده از ماده ۲۱ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران تبدیل وضعیت شده‌اند.

به گزارش می‌متالز، مهدی صفوی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات و اجرای طرح توانمند سازی ایثارگران با حضور مشاور وزیر صمت و هماهنگ کننده امور ایثارگران وزارت صمت با حضور کارکنان ایثارگر درمحل سالن اجتماعات اداره کل صمت استان افزود: با توجه به تحولات مهم و اساسی ایجاد شده درعرصه‌های مختلف سرمایه‌گذاری، تولیدی و اشتغال‌زایی، امروز استان بوشهر به یک کارگاه صنعتی و تولیدی در کشور تبدیل شده است.

صفوی با اشاره به تحولات و توسعه صنایع خاطر نشان کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی همه این موفقیت‌ها که امروز شاهد آن هستیم را باید مدعوین خون شهدا، جانبازان و ایثارگران که همیشه و در همه شرایط با حضور فعال و موثر خود درهمه صحنه‌های انقلاب اسلامی از خود گذشتگی نشان دادند تا هیچ آسیبی به مملکت اسلامی وارد نشود، باید قدردان زحمات و تلاش‌های آنان باشیم.

صفوی با اشاره به موفقیت‌های حاصل شده در بخش صمت عنوان کرد: جامعه ایثارگران امروز در همه موفقت‌ها و پیشرفت‌های حاصل شده درحوزه اقتصادی به ویژه صنعتی نقش آفرین بوده اند.

مدیر کل صمت استان عنوان کرد: تلاش و کوشش خواهیم کرد با استفاده ازقوانین و مقررات جاری و امکانات موجود با هماهنگی و مساعدت امور ایثارگران وزارت صمت، به جامعه ایثارگران که در ادارات صمت سراسر استان مشغول به کار هستند در زمینه‌های رفاهی، مسکن، ارتقاء وضعیت استخدامی و سایر موارد در حد امکان کمک نموده تا بتوان گوشه‌ای از انتظارات به حق آن‌ها را براورده نماییم.

در پایان جلسه به ایثارگران شاغل و بازنشسته اداره کل صمت استان و شرکت شهرک‌های صنعتی استان لوح تقدیر اهداء شد.

منبع: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر

عناوین برگزیده