تاریخ: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۴:۰۷
بازدید: ۱۳۹
کد خبر: ۳۰۲۳۳۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

راه‌های مشارکت گمرک بندر امام خمینی (ره) در عرصه مدرسه‌سازی بررسی شد

‌می‌متالز - معاون مشارکت‌های مردمی نوسازی مدارس خوزستان در نشست با مدیرکل گمرک بندر امام خمینی (ره)، در خصوص مشارکت گمرک در عرصه مدرسه سازی از طریق مسوولیت‌های اجتماعی این اداره کل به بحث و گفتگو پرداخت.

به گزارش می‌متالز، محمدجواد خلیلی معاون مشارکت‌های مردمی نوسازی مدارس خوزستان با علیرضا توکل فرد مدیرکل گمرک بندر امام خمینی (ره) در باب مشارکت در مدرسه سازی دیدار و گفتگو کرد.

معاون مشارکت‌های مردمی نوسازی مدارس استان با بیان اینکه مدرسه سازی یکی از اولویت‌های بسیاری از دستگاه‌ها و شرکت‌ها در حوزه مسوولیت‌های اجتماعی است، افزود: رقم مشارکت مردم و خیرین در استان رقم قابل قبولی است و خیران خوزستان رتبه اول کشور را دارند.

وی افزود: مدارس، آینده کشورشان را رقم خواهند زد و در ایران نیز تنها با توجه جدی به مدارس می‌توان به ساختن آینده‌ای روشن برای نسل آینده فرزندان این سرزمین امید داشت و مشارکت در مدرسه سازی بهترین انتخاب برای علاقه‌مندان و اشخاص حقوقی است.

خلیلی در این جلسه که در محل دفتر توکل فرد در بندر امام برگزار شد، اظهار داشت: ورود گمرک به عرصه مدرسه سازی و کمک به ساخت و توسعه فضا‌های آموزشی می‌تواند به اشکال مختلف موثر واقع شود وراه‌های آن را بررسی می‌کنیم.

منبع: سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور

عناوین برگزیده