تاریخ: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۱:۰۲
بازدید: ۶۱
کد خبر: ۳۰۷۳۳۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بازدید وزیر اقتصاد از انبار‌های گمرک بندر امام خمینی (ره)

‌می‌متالز - مکانیزم اعلام هشدار فاسد شدن کالا‌ها در بنادر و گمرکات فعال شود / بالاترین مقام دستگاه صاحب کالا مسئول فاسد شدن احتمالی کالاست

به گزارش می‌متالز، وزیر امور اقتصادی و دارایی به همراه رئیس کل گمرک و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی بمنظور بررسی آخرین وضعیت کالا‌های اساسی وارد بندرامام خمینی (ره) شدند.

هفته گذشته بود که پس از بازدید‌های میدانی رئیس قوه قضائیه از گمرکات، بنادر و انبار‌های سازمان اموال تملیکی در مازندران، معاون اول رئیس جمهور در اقدامی قابل تقدیر که نشان از دغدغه دولت برای حل مسائل و مشکلات گمرکات کشور دارد دستوری را خطاب به وزیر امور اقتصادی و دارایی صادر کرد.

معاون اول رئیس جمهور، وزیر امور اقتصادی و دارایی را مکلف کرد در اسرع وقت از گمرکات و سازمان اموال تملیکی بازدید داشته باشد و حداکثر ظرف مدت یک ماه تدابیر و تصمیمات لازم را برای حل و فصل مشکلات و نارسایی‌های گمرک اتخاذ کند.

برهمین اساس، صبح امروز، وزیر امور اقتصادی و دارایی به همراه رئیس کل گمرک و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی بمنظور بررسی آخرین وضعیت کالا‌های اساسی وارد بندرامام خمینی (ره) شدند.

وزیر اقتصاد دستور در جریان بازدید از انبار‌های گمرکات بندر امام خمینی (ره) دستور داد: در هر جایی که دولت دارای کالا (بنادر و گمرکات) است باید یک مکانیزم هشدار وجود داشته باشد تا به محض اینکه آن کالا در حال نزدیک شدن به تاریخ انقضا و فاسد شدن بود، هشدار دهد.

وی تاکید کرد: بالاترین مقام دستگاه صاحب کالا مسوول فاسد شدن احتمالی کالا است.

تعداد بازدید : 0

منبع: فردا

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده