تاریخ: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰:۱۹
بازدید: ۸۷
کد خبر: ۳۰۲۵۲۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرکل صمت استان زنجان مطرح کرد؛

هدایت سرمایه‌گذاران بومی به سمت فعالیت‌های تولیدی/ تسهیل فعالیت صنایع تبدیلی باید تشدید شود

‌می‌متالز - مدیرکل صمت استان زنجان اعلام کرد که هدایت سرمایه‌گذاران بومی به سمت انجام فعالیت‌های تولیدی، مهمترین ابزار نیل به توسعه صنعتی و معدنی شهرستان طارم است.

به گزارش می‌متالز، «مجید گلشنی» مدیرکل صمت استان زنجان در دیدار با فرماندار شهرستان طارم اظهار کرد: هدایت سرمایه‌گذاران بومی به سمت انجام فعالیت‌های تولیدی در بخش صنایع فرآوری غذایی، تولید ابزار و ادوات کشاورزی و اکتشاف، استخراج و فراروی مواد معدنی مهمترین ابزار نیل به توسعه صنعتی و معدنی شهرستان طارم است.

وی با بیان اینکه عدم دسترسی به خطوط آزادراهی، ریلی و هوایی مهمترین دلیل عدم حضور سرمایه‌گذاران ملی و خارجی در شهرستان طارم است، افزود: تحقق سیاست‌های تامین امنیت غذایی استان در بستر توجه به پتانسیل و ظرفیت‌های طبیعی و جغرافیایی طارم میسر می‌شود.

مدیرکل صمت استان زنجان در ادامه تصریح کرد: برش شهرستانی توسعه صنعتی و معدنی شهرستان طارم در سند توسعه تولید و تجارت استان بر اساس امتیازات این منطقه و موانع موجود تهیه شده است.

وی با تاکید بر اینکه هماهنگی لازم بین دستگاهی بین اداره کل صمت و جهاد کشاورزی در تسهیل فعالیت صنایع تبدیلی باید تشدید شود، یادآور شد: وجود منابع طبیعی، زمین‌های کشاورزی و باغی گسترده، انجام فعالیت‌های صنعتی و معدنی را در این شهرستان با ظرافت خاصی همراه کرده است.

گلشنی همچنین اعلام کرد که بر رفع دغدغه مردم این شهرستان در فعالیت قانونمند معادن و واحد‌های تولید شن و ماسه پایبند است.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده