تاریخ: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰:۵۸
بازدید: ۱۱۷
کد خبر: ۳۰۳۰۷۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرکل صمت استان گیلان اعلام کرد؛

آغاز فعالیت یک شرکت تولیدی در استان از ماه آینده/ تغییرات در عرصه نهاد تجاری، لازمه تحول و پویایی است

‌می‌متالز - مدیرکل صمت استان گیلان در بازدید از شرکت پوشش اعلام کرد که فعالیت‌های تولیدی این مجموعه از ماه آینده آغاز می‌شود.

به گزارش می‌متالز، «تیمور پورحیدری» مدیرکل صمت استان گیلان، ضمن بازدید از خطوط تولید شرکت پوشش گفت: تولید آزمایشی این شرکت آغاز شده و با به کارگیری دستگاه‌های مدرن و به‌روز و فروش دستگاه‌های مستعمل و غیرقابل توجیه اقتصادی، فعالیت این مجموعه از ماه آینده آغاز و رسما شروع به تولید می‌کند.

وی در خصوص سالن ریسندگی این شرکت افزود: این خط تولید با اشتغال ۵۰ نفر شروع به کار کرده و به تدریج در ۳ ماه آینده اشتغال مستقیم آن به ۱۲۰ نفر، با ظرفیت تولید روزانه ۱۰ تن خواهد رسید.

مدیرکل صمت استان گیلان در خصوص سالن بافندگی این شرکت نیز یادآور شد: این خط، مربوط به تولید گردباف است که انواع تریکو، پوشاک زنانه، مردانه، بچه‌گانه و ورزشی را تولید می‌کند.

وی ادامه داد: خط تولید گردباف با اشتغال ۳۰ نفر در دوشیفت از هفته آینده شروع به فعالیت کرده و به تدریج با اضافه شدن دستگاه‌های جدید در چند ماه آینده اشتغال مستقیم این خطوط با افزایش به ۶۰ نفر خواهد رسید و ظرفیت تولید سالانه آن ۲ هزار و ۴۰۰ تن خواهد بود.

تغییرات در عرصه نهاد تجاری، لازمه تحول و پویایی خواهد بود

پورحیدری در ادامه با بیان اینکه رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گیلان پس از ۲۲ سال تغییر کرد، ادامه داد: پس از اعطاء اعتبارنامه‌ها؛ انتخابات داخلی میان ۱۵ نفر از هیات نمایندگان، برای تعیین رئیس و هیات رییسه برگزار و «قاسم رضائیان» به‌عنوان رئیس جدید اتاق بازرگانی گیلان با کسب اکثریت آرا انتخاب شد.

وی با بیان اینکه این تغییرات تقریبا پس از دو دهه در استان گیلان انجام می‌گیرد، افزود: با ظرفیت‌های مطلوب اقلیمی و منطقه‌ای گیلان، فضای فعالیت‌های تجاری برای توسعه تراز مراودات تجاری در عرصه بین‌المللی با بهره مندی از خرد جمعی و توانمندی‌های جدید فراهم شده است.

مدیرکل صمت گیلان با آرزوی موفقیت برای انتخاب شدگان، با بیان اینکه پویایی و تحول همه جانبه از تیم جدید اتاق بازرگانی گیلان مورد انتظار است، تاکید کرد: نظم‌دهی به برنامه‌ها و تسهیل در خدمت‌رسانی به فعالان اقتصادی، ساماندهی دقیق امور اتاق بازرگانی، قطعاً در توسعه، بسط و گسترش مبادلات و مراودات تجاری استان و کشور بسیار تاثیر گذار است.

گفتنی است؛ رضائیان رییس جدید اتاق بازرگانی گیلان، از تجار قدیمی صنایع غذایی کشور است که در بخش صادرات و واردات محصولات کشاورزی فعالیت می‌کند و صاحب کارخانه چای است.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده