تاریخ: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۷:۲۱
بازدید: ۹۸
کد خبر: ۳۰۳۰۹۵

وزارت راه و صمت، ۲ مقصر جانباختن مردم در جاده مرگ شهرستان خواف

‌می‌متالز - نماینده عالی دولت در شهرستان خواف گفت:مقصر جانباختن مردم در جاده مرگ "سنگان تربت حیدریه" وزارت راه و صمت است که هیچ اهتمامی برای تکمیل احداث باند دوم ندارند.

به گزارش می‌متالز، مهدی عباسپور گفت: روزانه بیش از دوهزار تریلی و کامیون در جاده‌های شهرستان بدلیل وجود صنایع بزرگ فولادی در منطقه سنگان خواف که تولید کننده بخش اعظمی از فولاد ایران است عبور می‌کنند و وزارت راه بعنوان متولی ساخت جاده و وزارت صمت بعنوان متعهد دیگری که آسیب جدی به جاده‌ها وارد می‌کند کوتاهی‌های زیادی در حق مردم کرده اند.

وی افزود:در سال ۱۳۹۸ کلنگ قطعه یک و ده باند دوم جاده سنگان-خواف به تربت حیدریه توسط خادمی معاون وزیر وقت وزارت راه و شهر سازی انجام و متعهد شدند تا ۱۷ کیلومتر از اول جاده رجکو تا سه راهی نشتیفان در مدت ۵ سال به اتمام برسانند، اما اکنون نیمی از آن هم انجام نشده است.

فرماندار خواف ادامه داد:مسوولان وزارت راه و صمت ۲ مقصر اصلی شناخته می‌شوند؛ چرا که هر از چند گاهی چشمان مردم با جانباختن هموطنان خود در این جاده‌ای که مرگ نامگذاری شده اشک بار است.

وی خاطرنشان کرد: چه کسی پاسخگوی درد، رنج و غم خانواده‌ای است که اعضای خانواده خود را در اثر بی برنامگی ۲ وزارتخانه در این جاده از دست داده است و تا چه زمانی باید این جاده کشته بدهد که مدیران وزارت راه و صمت تا به تعهدات خود در قبال مردم این سرزمین جامه عمل بپوشانند؟!

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده