تاریخ: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۴۹
بازدید: ۱۴۶
کد خبر: ۳۰۳۱۰۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

رابطه مجازی دو طرفه با فعالان اقتصادی

‌می‌متالز - اتاق بازرگانی تهران برای ارتباط بهتر با اعضا، فعالان اقتصادی و اطلاع رسانی به عموم جامعه و مردم، در اغلب شبکه‌های اجتماعی و کانال‌های ارتباطی حضور فعال دارد و مسیر دریافت نظرات و پیشنهاد‌های مخاطبان را نیز هموار کرده است.

به گزارش می‌متالز، روابط عمومی اتاق بازرگانی تهران گزارش داده است: «اتاق بازرگانی تهران در پی رسالتی که برای خود در حوزه اطلاع رسانی قائل شده، تلاش کرده است تا در اغلب شبکه‌های اجتماعی حضور فعال داشته باشد و از همه ابزار‌های موجود برای اطلاع رسانی بهتر و دقیق‌تر و فرهنگ سازی در حوزه اقتصاد بهره ببرد.

اتاق تهران علاوه بر سایت اصلی و خبری و صفحات وابسته به آن که مرجع اصلی اطلاع رسانی و انتشار تمامی اخبار، نشست ها، رویداد‌ها و تحلیل‌های اقتصادی است در شبکه‌های اجتماعی تلگرام، اینستاگرام، توییتر و لینکدین نیز صفحه رسمی و فعال دارد و تلاش می‌کند از این طریق نیز پاسخگوی نیاز مخاطبان باشد. نکته اینکه در تمامی این شبکه‌ها نیز مسیر اظهارنظر برای مخاطبان فراهم است. اعضای اتاق تهران، فعالان اقتصادی و عموم مخاطبانی که در این شبکه‌ها حضور دارند و محتوای عرضه شده توسط اتاق تهران را دریافت می‌کنند می‌توانند همان جا پیام ها، نظرات، پیشنهاد‌ها و انتقادات خود را به اتاق اعلام کنند، نظراتی که مورد توجه قرار گرفته و در صورت لزوم پیگیری می‌شود. بهانه این گزارش و جلب توجه دوباره مخاطبان اتاق به شبکه‌های اجتماعی، رسیدن تعداد دنبال کنندگان صفحه اینستاگرام اتاق تهران به ۲۰هزار نفر است؛ البته لازم است این توضیح داده شود که اتاق برای دسترسی داشتن به مخاطبان واقعی هیچ‌گاه از روش‌های مرسوم و معمول برای بالا بردن تعداد دنبال کنندگان که آمار را به طور غیرواقعی بالا می‌برد سود نبرده و ترجیح داده مخاطب واقعی داشته باشد. مخاطبان اتاق تهران می‌توانند در تمام بخش‌های سایت اتاق اعم از اخبار، تحلیل ها، گزارش ها، کتاب و نشریات و... پیام بگذارند و البته اطمینان داشته باشند که پیام شان خوانده، منتشر شده و در صورت ضرورت پیگیری می‌شود. در کانال تلگرام اتاق تهران، صفحات رسمی اتاق در اینستاگرام، توییتر و لینکدین نیز مسیر ارتباط و ارائه نظر برای مخاطبان باز است. فعالان اقتصادی می‌توانند در هر شبکه اجتماعی که فعالیت دارند، صفحه رسمی اتاق تهران را در همان شبکه دنبال کنند.»

منبع: دنیای اقتصاد

عناوین برگزیده