تاریخ: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۰:۴۶
بازدید: ۱۵۳
کد خبر: ۳۰۳۱۳۵
سرویس خبر : اجتماعی

جلسه بسیج و روابط عمومی ذوب آهن اصفهان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

‌می‌متالز - سرهنگ علیرضا فرهمند فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان ذوب‌آهن اصفهان به همراه چند تن از بسیجیان شرکت ۲۷ اردیبهشت ماه به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی در دفتر مدیریت روابط عمومی حضور یافتند و این روز را به مسوولین و کارکنان این مدیریت تبریک گفتند.

به گزارش می‌متالز، فرمانده بسیج ذوب آهن در این دیدار، روابط عمومی را یکی از مهمترین واحد‌های هر سازمان توصیف کرد و گفت: فعالیت‌های این مدیریت به اندازه فرآیند‌های تولیدی شرکت اهمیت دارد چرا که همت و جهاد تلاشگران ذوب آهنی با تلاش روابط عمومی در جامعه بازتاب پیدا می‌کند.

وی افزود: بسیج همواره در کنار روابط عمومی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی حضور دارد و هماهنگی بسیار خوبی بین دو بخش برقرار است که نتایج آن نیز در اجرای موفق برنامه‌های مختلف مشهود است.

فرهمند ابراز امیدواری کرد که پرچم ذوب آهن اصفهان همچنان به همت تلاشگران مدیریت روابط عمومی در کشور برافراشته باشد و تعامل و همکاری بسیج و روابط عمومی نیز روز به روز گسترش یابد.

حمیدرضا رضایی سرپرست مدیریت روابط عمومی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از بسیجیان شرکت که در فعالیت‌های مختلف حضوری جهادی دارند و یاری گر این مدیریت در اقدامات مختلف آن هستند، گفت: کارکنان این مدیریت در هر شرایط و با روحیه‌ای خستگی ناپذیر ماموریت‌های خود را در سازمان انجام می‌دهند و این روحیه حاصل علاقه همکاران به روابط عمومی و عشق به سازمان است.

منبع: ذوب آهن اصفهان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده