تاریخ: ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۷:۰۷
بازدید: ۴۲۵
کد خبر: ۲۹۳۵۰۷
سرویس خبر : اجتماعی

حلالیت طلبی از مجید مرادیان و خانواده اش / ماهی گیران آب گل آلود نوبت حساب و کتاب می‌رسد

می متالز - در تاریخ ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ گزارشی از پایگاه خبری تحلیلی رصد روز با عنوان “نان خانه ای به نام ذوب آهن اصفهان برای مجید مرادیان و خانوده اش” منتشر شد که بعد از ماه ها پیگیری و تلاش برای حقیقت یابی حالا دست مدعیان دلسوزی که تنها برای تخریب برخی افراد دلسوز در این واحد تولیدی آستین همت بالا زده بودند رو شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از گزارش اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی رصد روز، از قدیمی‌های رسانه کسی نیست که مجید مرادیان را نشناسد او امروز در جایی که باید ایستاده است تا یار و یاور رسانه در غول فولادسازی ایران یعنی ذوب آهن اصفهان باشد شاید به دلیل همین تجربه ارزشمندست که برخی بی مهری‌ها را تاب می‌آورد تا زمان واقعیت را مشخص کند.

واقعیت این است که در چند وقت گذشته جریانی در ذوب آهن اصفهان علیه مجید مرادیان شکل گرفت تا هر آنچه که دیگران در حال انجامش بودند به نام او تمام شود. تلاش‌های مذبوحانه‌ای که نیت و اراده اش حذف مرادیان بود و پشت پرده فضاسازی آنان را شاید باید در جایگاه‌هایی دید که امروز نصیبشان شده و یا در طرفه العینی مجبور به خداحافظی شدند.

بافتن آسمان و ریسمان به هم برای اثبات اینکه مرادیان خبر‌های جریان ساز به رسانه‌های مخرب می‌دهد آنقدر ادامه داشت که وقتی گلوله‌های مشقی کارساز نبود آستین همت برای دور بعدی حملات علیه او آغاز شد و این بار رد پای افرادی مشاهده می‌شد که خود را دلسوز و یار غار ذوب آهن معرفی می‌کردند، اما عملشان چیز دیگری نشان می‌داد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که مدعیان اصلاحی که راه صلاح ذوب آهن را حذف مرادیان می‌دانستند برای اثبات حرفهایشان تا امروز حتی یک خط سند رو نکرده اند که اگر توانایی این کار را داشتند شاید امروز معاون روابط عمومی ذوب آهن اصفهان را دیگر در این کارخانه نمی‌دیدیم یا حداقل اینکه جایی برای او در روابط عمومی ذوب آهن نبود.

پایگاه خبری تحلیلی رصد روز بعد از انتشار مطلبی با عنوان “نان خانه‌ای به نام ذوب آهن اصفهان برای مجید مرادیان و خانواده اش” که سند آن توسط همین افراد به دستش رسیده بود در ادامه بررسی‌های خود و تغییراتی که در جایگاه برخی افراد ایجاد شد به این قضیه پی برد که همه آن اقدامات یک خط سیر را دنبال می‌کرد و آن به حاشیه بردن مرادیان برای عدم نظارت او در دایره‌ای بود که برایش هم مدرک تحصیلی مرتبط داشت هم با تجربه بود. حالا که این موضوع برای ما اظهر من الشمس شده از مجید مرادیان و خانواده اش حلالیت می‌طلبیم و حتماً زمستان می‌گذرد و رو سیاهی اش به زعال می‌ماند.

منبع: رصد روز

عناوین برگزیده