تاریخ: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۶:۱۷
بازدید: ۱۶۵
کد خبر: ۳۰۴۳۵۶
سرویس خبر : اجتماعی

تقدیر از کارکنان روابط عمومی شرکت ذوب آهن به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

‌می‌متالز - مراسم بزرگداشت روز ارتباطات و روابط عمومی و قدردانی از کارکنان این مدیریت یک‌شنبه ۷ خردادماه با حضور مهدی کوهی مدیرعامل، آیت‌الله رهبر مسوول هماهنگی تبلیغات اسلامی، مهرداد تولائیان معاون بهره‌برداری و جمعی از دیگر مسوولین شرکت و همچنین کارکنان روابط عمومی در تالار تشریفات برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، آیت‌الله رهبر در این مراسم، روابط عمومی را همچون روح سازمان توصیف نمود و گفت: این مدیریت باید تمام بخش‌های سازمان را به سمت دست‌یابی به اهداف، متحد و هماهنگ سازد.

مسوول هماهنگی تبلیغات اسلامی شرکت افزود: روابط عمومی مرکز همدلی، صمیمیت و اتحاد است و باید این فرهنگ همدلی را در کل سازمان جاری سازد.

معاون بهره‌برداری شرکت نیز در این مراسم گفت: تمام کارکنان سازمان در معرفی تصویر و برند سازمان به جامعه نقش دارند و باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که معرفی خوبی از این مجتمع عظیم صنعتی صورت بگیرد.

وی افزود: برای استفاده از پتانسیل کارکنان در جهت معرفی برند شرکت، باید در خصوص رضایتمندی کارکنان، بررسی لازم صورت بگیرد.

تولائیان خواستار تدوین پروتکلی برای تجلیل از کارکنان در هنگام بازنشستگی در سطوح مختلف شد و اظهار داشت: توجه به کارکنان و ارتباطات درون سازمان بسیار اهمیت دارد و روابط عمومی باید تمرکز بیشتری بر کارکنان شرکت داشته باشد.

شایان‌ذکر است در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر از کارکنان مدیریت روابط عمومی قدردانی شد.

تقدیر از کارکنان روابط عمومی شرکت ذوب آهن به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

منبع: ذوب آهن اصفهان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده