تاریخ: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۶:۰۷
بازدید: ۱۶۶
کد خبر: ۳۰۳۱۹۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
شرکت سنگ‌آهن گهر زمین رقم زد؛

"کگهر" در مسیر صادرات

‌می‌متالز - بیشترین تقاضای مشتریان شرکت سنگ‌آهن گهر زمین برای «گندله صادراتی» است.

به گزارش می‌متالز، شرکت سنگ‌آهن گهر زمین در گزارش فعالیت ماهانه‌ای که در فروردین‌ماه سال جاری (سال مالی منتهی به آذرماه ۱۴۰۲) منتشر کرد، از فروش محصولات خود در بازار داخل و خارج کشور کسب درآمد کرد، میزان درآمد عملیاتی که "کگهر" از فروش این محصولات شناسایی کرد برابر با یک هزار و ۴۳۸ میلیارد تومان بود.

شرکت سنگ‌آهن گهر زمین از ابتدای سال مالی خود تا پایان فروردین‌ماه به درآمد تجمیعی ۶ هزار و ۷۸۳ میلیاردتومانی دست پیدا کرد که عمده درآمدزایی این شرکت از فروش در بازار داخل کشور بود.



میزان درآمدی که شرکت سنگ‌آهن گهر زمین در اولین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود.

میزان سرمایه به ثبت رسیده سنگ‌آهن گهر زمین در چهارمین ماه از سال مالی، برابر با ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بوده است.

روند درآمدزایی " کگهر "

درآمد ماهانه‌ای که شرکت سنگ‌آهن گهر زمین در اولین ماه از سال جاری به ثبت رساند در مقایسه با ماه گذشته که یک هزار و ۲۴۱ میلیارد تومان درآمدزایی داشت، ۱۶ درصد افزایش (نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان) درآمدزایی را مشاهده کرد و نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز کاهش را تجربه کرد.



درآمد ماهانه‌ای که "کگهر" در فروردین‌ماه از فروش محصولات شناسایی کرد نسبت به میانگین درآمدی در ۴ ماه گذشته از ابتدای سال مالی، حدود ۸ درصد افزایش پیدا کرد، درآمد تجمیعی که " کگهر " در پنجمین ماه از سال مالی، از فروش محصولات داخلی خود شناسایی کرد در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با کاهش نزدیک به ۳ هزار میلیاردتومانی همراه بوده است، اما درآمد تجمیعی صادراتی این شرکت نسبت به دوره مشابه سال مالی گذشته حدود ۱۵۲ درصد افزایش درآمد را تجربه کرد.

تفکیک درآمدی " کگهر "

بر اساس گزارش فعالیت ماهانه‌ای که "کگهر" در فروردین‌ماه از خود منتشر کرد بیانگر آن بود که بیشترین تقاضای مشتریان برای «گندله» صادراتی بوده است که از فروش آن محصول به درآمدزایی ۶۷۷ میلیاردتومانی دست‌یافت و همچنین میزان درآمدی که در این دوره از فروش «گندله» در بازار خارج از کشور کسب کرد ۴۷ درصد از درآمد ماهانه را تشکیل می‌دهد.



همان‌طور که در جدول فوق ملاحظه می‌کنید بیشترین درآمدزایی کگهر از فروش «گندله» در بازار صادراتی بود، "کگهر" نرخ فروش این محصول را برابر با ۴ میلیون و ۸۶۵ هزار تومان اعلام کرد و همچنین این نرخ افزایش اندکی را به دنبال داشت.

محصولات دیگری که توسط شرکت سنگ‌آهن گهر زمین به فروش رسید عبارت است از گندله بورس کالا و کنسانتره بورس کالا که دراین‌بین «کنسانتره بورس کالا» با کسب درآمد ۵۲۸ میلیاردتومانی بیشترین درآمدزایی را به همراه داشت.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده