تاریخ: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۴:۰۴
بازدید: ۲۰۴
کد خبر: ۳۰۳۷۷۶
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیر عملیات مجتمع فولاد سبا:

گذر از ظرفیت اسمی احیاء مستقیم فولاد سبا با ثبت رکورد ماهانه

‌می‌متالز - مدیر عملیات مجتمع فولاد سبا گفت: با رسیدن به رکورد موجود در تولید آهن اسفنجی، عملاً گذر از ظرفیت اسمی را در واحد احیاء مستقیم فولاد سبا شاهد هستیم که این اتفاق ناشی از دانش و تجربه کارکنان این مجتمع برای کسب این موفقیت است.

به گزارش می‌متالز، بهمن خلیلی مدیر عملیات مجتمع فولاد سبا در پی کسب رکورد جدید تولید در این مجتمع اظهار کرد: در آخرین روز از اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ واحد احیاء مستقیم فولاد سبا با تولید ۱۴۲ هزار و ۵۰ تن آهن اسفنجی توانست رکورد ماهانه جدیدی را به ثبت برساند.

وی گفت: رکورد قبلی ۱۴۰ هزار و ۲۳ تنی مربوط به شهریورماه ۱۴۰۱ بود که کارکنان فولاد سبا با همدلی، برنامه‌ریزی و حمایت مدیران ارشد فولاد مبارکه موفق به ارتقاء آن شدند. در همین راستا اقداماتی در دستور کار قرار گرفت و به طور مثال عملیات تعمیرات برنامه‌ریزی شده با تمهیداتی کوتاه‌تر از قبل شد که این اتفاق باعث شد ایراداتی نظیر خرابی تجهیزات به حداقل ممکن برسد.

مدیر عملیات مجتمع فولاد سبا افزود: علاوه بر این در جلساتی که با تولیدکنندگان در راستای افزایش کیفیت گندله داشتیم که توانستیم میکس خوبی را وارد فرایند احیاء کنیم و این اتفاق نیز تأثیری مثبت در کسب این رکورد داشت.

وی خاطر نشان کرد: با رسیدن به رکورد موجود، عملاً گذر از ظرفیت اسمی را در واحد احیاء مستقیم فولاد سبا شاهد هستیم که این اتفاق ناشی از دانش و تجربه کارکنان این مجتمع برای کسب این موفقیت است که جا دارد از همه این عزیزان تشکر کنم.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده