تاریخ: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰:۴۶
بازدید: ۱۷۷
کد خبر: ۳۰۳۸۴۹
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

تفاهم‌نامه همکاری شرکت مس و دانشگاه پیام نور

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه پیام نور با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری بر توسعه بخش معدن تأکید کرد.

به گزارش می‌متالز به نقل از مس پرس، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: هدف از امضای این تفاهم‌نامه، گسترش همکاری‌های دوجانبه و استفاده بهینه از ظرفیت‌های طرفین و همچنین اکتشافات در معادن مس کشور و استفاده از امکانات مجموعه وزارت صمت است.

وی بر سرمایه‌گذاری در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، زنجان، کرمان، سیستان، یزد، خراسان رضوی و جنوبی تاکید کرد.

دکتر رستمی همچنین تشکیل نشستی بعد از امضای این تفاهم‌نامه با وزارت صمت را جهت دریافت پهنه و سرمایه‌گذاری مشترک خواستار شد.

رییس دانشگاه پیام نور نیز در مراسم امضای این تفاهم‌نامه بر خوداتکایی مالی و رشد درآمد‌های پایدار دانشگاه تاکید کرد و گفت: بسیاری از دانشگاه‌های بزرگ دنیا با درآمد‌های پایدار به خوداتکایی رسیده‌اند. رویکرد دانشگاه پیام نور هم رسیدن به خوداتکایی مالی و رشد درآمد‌های پایدار است.

دکتر تقی‌زاده افزود: با توجه به نیازسنجی‌های انجام‌شده، دانشگاه پیام نور در رشته‌های فنی و مهندسی، علوم پایه، کشاورزی و روانشناسی به پذیرش دانشجو اقدام کرد. امروز با امضای این تفاهم‌نامه و با ظرفیت‌های ایجادشده در دانشگاه پیام نور در جهت رشد رشته‌های مهارت‌محور این امکان برای دانشجویان ما فراهم خواهد شد تا به صورت عملی در زمینه معدن مهارت بدست آورند.

وی با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری خوبی در تجهیز آزمایشگاه‌های این دانشگاه به ویژه در رشته‌های زمینشناسی انجام شده، گفت: بسیاری از دانشگاه‌های مادر استان‌ها از ظرفیت‌های آزمایشگاهی این دانشگاه استفاده می‌کنند.

تقی‌زاده افزود: در سال گذشته ۴۰ شرکت دانش بنیان در خانه خلاق پیام نور تهران مستقر شده و ماموریت این دانشگاه ارتقای مراکز رشد خانه‌های خلاق است.

تفاهم‌نامه همکاری شرکت مس و دانشگاه پیام نور

منبع: مس پرس

عناوین برگزیده