تاریخ: ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۶:۰۲
بازدید: ۶۰
کد خبر: ۳۰۳۹۳۲
سرویس خبر : آهن و فولاد

دیدار رئیس انجمن فولاد آذربایجان با رئیس بازرسی کشور

‌می‌متالز - رئیس انجمن فولاد آذربایجان با هدف تبیین مشکلات تعزیراتی واحد‌های فولادی، با رئیس بازرسی کشور دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش می‌متالز، در این جلسه که حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدرضا میر تاج‌الدینی نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر و حسین نایب درختان، نایب رئیس هیات مدیره انجمن فولاد آذربایجان نیز حضور داشتند، نوید نواده اباذر، رئیس انجمن فولاد آذربایجان به طور کامل و مستوفیٰ مشکلات تعزیراتی واحد‌های فولادی را تبیین کرد و برای جلوگیری از تضییع حق اعضای انجمن، خواستار صدور دستورات مقتضی برای بررسی دقیق موضوع شد.

در ادامه این جلسه، رئیس بازرسی کل کشور ضمن تایید مواردی از مشکلات موجود، از ابهامات و تناقضات موجود در بخشی از قوانین و دستورالعمل‌ها به ویژه در بررسی عملکرد واحد‌های شبه دولتی و چگونگی برخورد با تخلفات احتمالی آن‌ها سخن گفت و برای اصلاح آن‌ها در برنامه هفتم توسعه ابراز امیدواری کرد.

حجت‌الاسلام میر تاج‌الدینی به فعالان حوزه فولاد در بخش خصوصی اطمینان خاطر داد که موارد مطروحه را با دقت تمام بررسی خواهد کرد و واحد‌هایی که عملکرد شفافی داشته‌اند و تخلف غیر قانونی انجام نداده‌اند، به طور قطع یقین مشکل نخواهند داشت.

منبع: فلزات آنلاین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده