به گزارش می متالز، در حاشیهی این مراسم مدیر فروش و بازاریابی فولاد هرمزگان علل موفقیت این شرکت را اینگونه تشریح کرد: کیفیت و قیمت مطلوب و خدمات پس از فروش رضایتبخش، باعث شده است تا این گواهینامه را برای دومین بار دریافت کنیم.
مهدی شکری زاده افزود:یکی از اصولی که هر شرکت تولیدی و بازرگانی باید به آن پایبند باشد رعایت حقوق مصرفکنندگان است و در اصل بازاریابی، مشتری حرف اول را میزند و تولیدکننده همیشه باید به مشتری فکر کند و نیازهای او را مد نظر قرار دهد.
وی ادامه داد: یکی از کارهای خوبی که در فولاد هرمزگان انجام میشود و رضایت مشتری را به دنبال دارد، برگزاری سالانه همایش و جلسات متعدد با مشتریان است. فولاد هرمزگان به صورت سالانه رضایتمندی مشتریان را مورد سنجش قرار میدهد و در پی آن از آنها درخواست میشود که نکات مورد نظر خود را به مدیریت انعکاس دهند.
مدیر فروش و بازاریابی فولاد هرمزگان ضمن بیان اینکه مواد اولیه مورد نیاز شرکت، بیشتر در داخل تامین میشود گفت: در راستای حمایت از تولید داخلی سعی کردهایم مواد خام را از داخل تامین کنیم چرا که این کار باعث رشد و ارتقای روند تولید در کشور خواهد بود.
وی همچنین در خصوص صادرات این شرکت اظهار داشت: از زمانی که هرمزگان شروع به تولید کرد، توانستیم به اقصی نقاط دنیا صادرات داشته باشیم که این نشان از کیفیت مناسب و توانایی فولاد هرمزگان در رقابت با سایر شرکتها و تولیدکنندگان در سطح بینالمللی است.