تاریخ: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۳۳
بازدید: ۶۹
کد خبر: ۳۰۵۲۱۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

پیام سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)

‌می‌متالز - سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در پیامی به مناسبت سالروز ارتحال جانسوز حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت شهدای ۱۵ خرداد تاکید کرد که سربازان خط مقدم تولید و تجارت برای استقلال صنعتی کشور که همواره مورد توجه و تأکید حضرت امام (ره) بوده است، لحظه‌ای دست از تلاش بر نخواهند داشت.

به گزارش می‌متالز، در پیام سید مهدی نیازی آمده است: امام (ره) پس از انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی همواره بر صنعت تاکید داشتند و بر این باور بودند که ما باید مستقل باشیم. باید کوشش‏‎ ‎‏کنیم و خود را به آن حدی‏‎ ‎‏برسانیم که دیگران در امور صنعتی به ما محتاج باشند. ایشان در بیاناتشان فرمودند «آفرین بر شما کارگران و‏‎ ‎‏کارفرمایان و متفکرینی که آتش دنیا را به خاطر جلب رضایت حق‏‎ ‎‏بر خود خریدید. ‏امروز پدر پیر‏‎ ‎‏شما خمینی از تمامی شما کارگران و صنعتگران و متخصصان‏‎ ‎‏می‌خواهد که با تمام قدرت مواظب باشید که دوباره مردم‏‎ ‎‏ما گرفتار ابرقدرت‌ها و قدرت‌ها نشوند».

امروز و در گام دوم انقلاب و به منظور جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی بزرگ، ما صنعتگران و معدنکاران و اصناف و تجار در همه سطوح بر خود وظیفه می‌دانیم در تحقق منویات بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و نایب بر حق ایشان امام خامنه‌ای (مدّظلّه العالی) با تلاش خود به دنیا ثابت‏‎ ‎‏کنیم که می‌توانیم با فکر و همت و مدیریت جهادی خود چرخ‌های اقتصادی کشور را‏‎ ‎‏پر شتاب به حرکت درآوریم و فصل جدید زندگی جمهوری اسلامی را رقم بزنیم. سربازان خط مقدم تولید و تجارت برای استقلال صنعتی کشور که همواره مورد توجه و تأکید حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری بوده است، لحظه‌ای دست از تلاش بر نخواهند داشت.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ صنعت، معدن و تجارت، سالروز رحلت غم‌انگیز امام خوبی‌ها را به پیشگاه مقدس حضرت بقیه‌الله الاعظم (روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفداه)، مقام معظم رهبری (مدّظلّه العالی)، ملّت ولایتمدار ایران اسلامی، مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان، تسلیت می‌گویم و با گرامیداشت یاد شهدای قیام خونین پانزدهم خرداد، تداوم این انقلاب شکوهمند را از درگاه خداوند متعال آرزومندم.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده