تاریخ: ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۴:۴۱
بازدید: ۳۱۸
کد خبر: ۳۰۵۶۷۳
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

تقدیر مجتمع مس شهربابک از کارکنان اداره محیط زیست شهرستان

‌می‌متالز - به مناسبت هفته‌ی محیط زیست، مهندس حسین محمودی مدیر مجتمع مس شهربابک با همراهی دکتر جلالی فرماندار و برخی از مدیران مجتمع مس شهربابک در اداره‌ی محیط زیست حضور یافتند و ضمن تبریک به کارکنان این اداره از زحمات آنان تقدیر نمودند.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی مجتمع مس شهربابک، در نشست مدیر مجتمع مس شهربابک و فرماندار با شمس الدینی رئیس اداره محیط زیست شهربابک، مهندس محمودی اظهار داشت: هر فرصت توسعه برای شهرستان یک چالش برای محیط زیست ایجاد می‌کند، باید تلاش کنیم اثرات مخرب توسعه بر محیط زیست را کمتر و میراتر نماییم.

وی رویکرد مجتمع مس شهربابک را همکاری نزدیک با تمام ادارات شهرستان عنوان نمود و در همین راستا نسبت به رفع مشکلات و نیاز‌های اداره‌ی محیط زیست و همکاری همه جانبه با این مجموعه اعلام آمادگی کرد.

مدیر مجتمع مس شهربابک با تاکید بر تهیه سند انتظار توسط اداره‌ی محیط زیست به جهت برآورد نیاز‌های این مجموعه، بیان داشت: با در اختیار داشتن لیست انتظارات و نیاز‌های اداره‌ی محیط زیست، شرکت مس و سایر شرکت‌های تولیدی منطقه با توجه به امکاناتی که در اختیار دارند، مسوولیت رفع این موارد را بر عهده خواهند گرفت.

شمس الدینی رئیس اداره محیط زیست، عمده مشکل شهرستان شهربابک را در بحث محیط زیست، کمبود نیرو در حوزه‌ی یگان حفاظت عنوان کرد و افزود: با توجه به وسعت شهربابک، کمبود نیرو و کمبود امکانات خودرویی کار را برای انجام وظیفه‌ی کارکنان محیط زیست سخت کرده است.

وی همچنین تهیه‌ی سند آمایش سرزمینی شهربابک را یکی از ضروریات شهرستان دانست و خواستار حمایت از طرح‌های پژوهشی و مستندسازی در حوزه‌ی محیط زیست شهرستان شد.

گفتنی است در این مراسم از زحمات محمد مهدی کریمیان فعال محیط زیست شهرستان نیز تقدیر به عمل آمد.

عناوین برگزیده