تاریخ: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۷:۵۳
بازدید: ۱۱۲
کد خبر: ۳۰۵۶۹۲
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

رشد ۰.۵ درصدی قیمت مس

‌می‌متالز - روز چهارشنبه ۱۷ خرداد ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، ۴۱ دلار افزایش یافت و به هشت هزار و ۳۵۲ دلار رسید.

به گزارش می‌متالز، قیمت مس در روز چهارشنبه ۱۷ خرداد ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز سه‌شنبه ۱۶ خرداد ماه، ۰٫۵ درصد معادل ۴۱ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل از آن افزایش یافت و نسبت به هفته پیشین، ۴٫۲ درصد رشد را تجربه کرد و به هشت هزار و ۳۵۲ دلار رسید. قیمت مس در روز سه‌شنبه ۱۶ خرداد ماه، هشت هزار و ۳۱۱ دلار بود.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز چهارشنبه ۱۷ خرداد ماه، ۰٫۴ درصد معادل ۳۲ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل، افزایش و نسبت به هفته پیشین، ۳٫۸ درصد رشد داشته است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر در نمودار ۱ قابل مشاهده است. طبق این نمودار، موجودی مس در انبار‌های بورس فلزات لندن در روز چهارشنبه ۱۷ خرداد ماه، با افزایش ۲۷۵ تنی، از ۹۹ هزار و ۸۲۵ تن به ۱۰۰ هزار و ۱۰۰ تن رسیده است.

رشد ۰.۵ درصدی قیمت مس

طبق نمودار ۲، روز چهارشنبه ۱۷ خرداد ماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با دو دلار بر تن گزارش شده که نسبت به سه‌شنبه ۱۶ خرداد ماه، با کاهش ۹ دلار بر تن همراه بوده است.

رشد ۰.۵ درصدی قیمت مس

منبع: فلزات آنلاین

عناوین برگزیده