تاریخ: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۲۰
بازدید: ۶۷
کد خبر: ۳۰۶۶۹۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

تثبیت شکاف قیمت بین سنگ آهن با عیار بالا و متوسط

‌می‌متالز - با توجه به داده‌های منتشر شده، شکاف قیمت بین سنگ آهن با عیار بالا و متوسط در هفته گذشته ثابت شد در حالی که اختلاف قیمت بین سنگ آهن با عیار کم و متوسط افزایش یافت.

به گزارش می‌متالز، اختلاف قیمت بین سنگ آهن با عیار بالا و متوسط در هفته منتهی به روز دوشنبه (۱۲ ژوئن) ثابت بود. این در حالی است که بررسی‌ها نشان می‌دهد اختلاف قیمت بین سنگ آهن با عیار متوسط و کم همچنان افزایش می‌یابد.

فعالان بازار در روز دوشنبه (۱۲ ژوئن) اعلام کردند با در نظر گرفتن بندر چینگدائو به عنوان مثال، تفاوت قیمت بین سنگ آهن اصلی با عیار بالا (IOCJ) و سنگ آهن با عیار متوسط (PBF) در هفته گذشته در ۹۶ یوان بر هر تن تثبیت شد.

در این میان معامله گران گزارش دادند تفاوت قیمت بین سنگ آهن با عیار متوسط (PBF) و سنگ آهن با عیار پایین (SSF) در بندر چینگدائو در هفته گذشته به ۱۳۱ یوان در هر تن رسید. این در حالی است که میزان اختلاف قیمت بین سنگ آهن با عیار متوسط و کم در بندر چینگدائو حدود ۹ یوان در هر تن نسبت به هفته قبل رشد داشته است. همچنین تحلیل گران اعلام کردند قیمت سنگ آهن وارداتی به چین در هفته گذشته به شدت افزایش یافته است.

منبع: آرتان پرس

عناوین برگزیده