تاریخ: ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۵:۳۲
بازدید: ۵۷
کد خبر: ۳۰۶۷۹۵
سرویس خبر : اجتماعی
مدیرعامل گل گهر:

قرارداد ما دلاری یا یورویی نیست، اما جوسازی می‌کنند

‌می‌متالز - مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان توضیحاتی را در خصوص قرارداد این باشگاه با سرمربی یونانی ارائه کرد.

به گزارش می‌متالز، محمد اسفندیارپور در مورد شایعات پیرامون قرارداد ۲ میلیون یورویی باشگاه گل گهر با مارینوس اوزونیدیس، اظهار داشت: اصلا اینطور نیست. اول اینکه امسال سقف بودجه‌ای تعیین شده، از این قضیه هم بگذریم اینطور نیست که یک ساختار و سازمانی انتهای بودجه‌اش باز باشد و بتواند با هررقمی می‌خواهد قرارداد ببندد.

وی افزود: رقم اعلام شده اصلا باور نکردنی است. عدد واقعی بسیار پایین‌تر از این موضوع است. ضمن اینکه قرارداد ما اصلا دلاری یا یورویی نیست. شاید به همین خاطر دوستان را به اشتباه انداخته است. این قرارداد در واقع با یکی از ارز‌های رایج منطقه بسته شده است. حدودا با کمتر از یک سوم عددی که اعلام شده قرارداد بستیم. معتقدم این شایعه برای جوسازی بوده است.

مدیرعامل باشگاه گل گهر گفت: شرکت گل گهر یک شرکت بورسی بزرگ است. سهام ۹۹ درصدی باشگاه هم متعلق به شرکت گل گهر است. اطلاعات ما از قبل در سایت کدال منتشر می‌شده و در دسترس همگان قرار دارد. از زمانی هم که در قالب شرکت فعالیت شده، اطلاعات ما به صورت مفصل وجود دارد و مردم می‌توانند مراجعه کنند و ببینند. خداراشکر پرسپولیس و استقلال هم که وارد بورس شده‌اند و باید اطلاعات‌شان را منتشر کنند. مردم می‌توانند مقایسه کنند. سپاهان هم به همین شکل، این خودش حُسنی دارد که همه چیز مشخص است و می‌توانند مقایسه کنند.

اسفندیارپور تصریح کرد: حالا اینکه چه کسی با چه هدفی این اخبار را منتشر می‌کند و می‌خواهد از این فضا چه چیزی را به دست بیاورد، نمی‌دانم. می‌توان حدس‌های مختلفی زد، اما شاید گروهی هستند که می‌خواهند ذهن‌ها را از سمت برخی مسائل منحرف و به سمت مربی گل گهر هدایت کنند. ما در چارچوب بودجه مصوب‌مان رفتار می‌کنیم. مجموعه گل گهر برای ما سقفی تعیین کرده بود و در قالب همان سقف سعی کردیم بهترین گزینه‌ای که می‌تواند از لحاظ فنی به ما کمک کند را به همراه دستیارانش انتخاب کنیم. رزومه او هم مشخص است. قبل از عقد قرارداد هم به این موضوع پرداختند که مربی ضعیفی است و...، اما به هرحال از خیلی از مربیانی که به ایران آمده‌اند رزومه دار‌تر است.

مدیر عامل گل گهر در خصوص دستیاران اوزونیدیس، اظهار داشت: دستیارانش هم انتخاب شده‌اند. این عددی که قرارداد بستیم با ۳ نفر دستیار است نه فقط خودش، قرارداد شخصِ خودش یک پنجم عددی که اعلام شده هم نیست. ضمن اینکه دستیار اولش هم پرولایسنس یوفا دارد. قرارداد را یک ساله بستیم، اما شرط تمدیدش با باشگاه گل گهر است. با چند گزینه هم در حال مذاکره هستیم تا یک دستیار ایرانی از بین افرادی که رزومه خوب دارند در کنار او قرار بگیرد. خودمان گزینه‌ها را معرفی کردیم و او بررسی می‌کند. گزینه‌هایی که داریم از فوتبالیست‌های خیلی خوب‌مان بودند که سابقه مربیگری هم دارند.

منبع: خبرگزاری فارس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده