تاریخ: ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۶:۳۷
بازدید: ۹۲
کد خبر: ۳۰۶۷۹۸
سرویس خبر : اجتماعی

گل‌گهر قرارداد ۲ میلیون یورویی «اوزونیدیس» را تکذیب کرد

‌می‌متالز - مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان با تکذیب آمار و ارقام منتشر شده توسط برخی رسانه‌های خارجی و داخلی در مورد رقم قرارداد «مارینوس اوزونیدیس» سرمربی این تیم گفت که مبلغ قرارداد این سرمربی مناسب و بسیار پایین‌تر از ارقام اعلامی بوده است.

به گزارش می‌متالز، محمد اسفندیارپور روز پنجشنبه در پاسخ به اینکه آیا قرارداد اوزونیدیس ۲ میلیون یورو بوده است؟ افزود: عدد مبلغ قرارداد یک سوم این رقم است.

واحد پول یکی از همسایگان

وی ادامه داد: ضمن آنکه ما برای قرارداد سرمربی گل گهر از ارز یورو و دلار استفاده نکردیم و قرارداد اوزونیدیس با یکی از واحد‌های پولی کشور‌های همسایه انجام شده است.

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان گفت: قرارداد اوزونیدیس به صورت یک ساله برای فصل جاری تنظیم شده است و در صورت رضایت و نارضایتی طرفین این قرارداد قابل تمدید خواهد بود.

مارینوس اوزونیدیس سرمربی ۵۴ ساله‌ای است که از سال ۲۰۰۴ تا همین چند هفته قبل به صورت مداوم به مربیگری در تیم‌های مختلف پرداخته و طی روز‌های گذشته با گل گهر سیرجان قرارداد بست.

برخی از رسانه‌ها در روز‌های گذشته اعلام کردند که اوزونیدیس در شرایطی هدایت تیم فوتبال گل گهر را بر عهده گرفت که بر اساس اعلام رسانه‌های یونان مبلغ قرارداد او با باشگاه ایرانی ۲ میلیون یورو برآورد می‌شود.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) کرمان

عناوین برگزیده