تاریخ: ۰۱ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۴۹
بازدید: ۱۰۸
کد خبر: ۳۰۷۵۵۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

پیام سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی به مناسبت دهه تولید و تجارت

‌می‌متالز - با عنایت به نام‌گذاری یکم تیرماه به نام روز اصناف و دهم تیرماه به نام روز صنعت و معدن، از یکم تا دهم تیرماه به نام دهه «تولید و تجارت» نام‌گذاری شده است.

به گزارش می‌متالز، متن پیام به شرح زیر است:

فرارسیدن «دهه تولید و تجارت» فرصت مغتنمی برای ارج نهادن به تلاش جهادگران، کارآفرینان، کارگران، مدیران و کارکنان عرصه تولید، توزیع و تجارت است تا با تبیین و معرفی دستاورد‌های تولیدی، صنعتی، معدنی و تجاری استان، نقش کلیدی این حوزه‌ها را در اقتصاد و تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی یادآور شویم. عرصه‌ای که با اراده‌های پولادین و تلاش‌های تحسین برانگیز فعالین حوزه صنعت، معدن وتجارت، چرخ‌های پیشرفت کشور را به حرکت درآورده و با عزمی راسخ به پیش می‌برد.

در سالی که به تدبیر و درایت توام با آینده‌نگری از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام " مهار تورم و رشد تولید" نام گذاری شده و با عنایت به راهبرد‌های اقتصادی دولت انقلابی آیت الله دکتر رئیسی، لازم است با استفاده حداکثری از وضعیت موجودو با تعامل با دستگاه‌های اجرایی، حمایت همه جانبه از فعالیت‌های اقتصادی سالم و مولد را در راس همه امور قرار داده و با ایجاد و تکمیل واحد‌های تولیدی متناسب با ظرفیت‌های معدنی استان، ضمن جلوگیری از خام فروشی و ایجاد اشتغال، تولید را افزایش داده و پویایی اقتصاد استان را بیش از پیش به ارمغان بیاوریم.

امید است با تکیه بر توان متخصصان داخلی و بهره برداری مناسب از فرصت‌های رشد و توسعه با فائق آمدن بر موانع پیش رو بتوانیم با عنایت ویژه به این بخش با تولید دانش بنیان زمینه رشد و توسعه استان را بیش از پیش فراهم نماییم.

اینجانب، فرارسیدن دهه تولید و تجارت را به کلیه تلاشگران و فعالان این عرصه، بالاخص فعالان عرصه صنعت، معدن، تجارت، اصناف، بازاریان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی سختکوش ایران اسلامی و استان خراسان جنوبی تبریک عرض می‌نمایم و امیدوارم با اتکا به ذات اقدس احدیت در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و در سایه رهبری داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با تکیه بر توان ملی و استفاده از فرصت‌های پیش رو، شاهد رشد، شکوفایی و اعتلای میهن اسلامی باشیم.

حامد حسن نژاد
سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی

منبع: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی

عناوین برگزیده