تاریخ: ۰۳ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۷:۲۶
بازدید: ۵۸
کد خبر: ۳۰۷۸۵۳
سرویس خبر : آهن و فولاد

فولاد خوزستان تنها در ۲ ماه به فروش ۱۳ هزار میلیاردی رسید

‌می‌متالز - فولاد خوزستان در ۲ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۱۳۱۱۷ میلیارد تومان فروش داشته است.

به گزارش می‌متالز، میزان فروش فولاد خوزستان در اردیبهشت و فروردین ۱۴۰۲ به میزان ۱۳۱۱۷ میلیارد تومان رسید میزان فروش این شرکت در مدت مشابه سال قبل ۶۷۲۴ میلیارد تومان بود.

رشد ۷۳ درصدی صادرات فخوز

فولاد خوزستان با نماد فخوز در بازار سرمایه شناخته می‌شود جمع فروش شرکت فوق در اردیبهشت و فروردین سال گذشته ۶۷۲۴ میلیارد تومان بود که با افزایش ۹۵ درصدی جمع فروش فولاد خوزستان طی عملکرد ۲ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ به مبلغ ۱۳۱۱۷ میلیارد تومان رسیده است. همچنین میزان صادرات فخوز در ۲ ماهه ابتدایی سال گذشته ۳۰۶۷ میلیارد تومان بود که با افزایش ۷۳ درصدی به میزان ۵۲۹۷ میلیارد تومان رسید.

جمع فروش فولاد خوزستان در اردیبهشت و فروردین امسال ۱۳۱۱۷ میلیارد تومان بود که از این مبلغ ۵۲۷۹ میلیارد تومان متعلق به بخش صادرات و ۷۸۱۹ میلیارد تومان آن متعلق به فروش محصولات در بازار‌های داخلی می‌باشد.

جهش ۱۱۴ درصدی عرضه محصولات در بازار‌های داخلی

فولاد خوزستان با سرمایه ثبت شده ۱۹۰۰۰۰ میلیاردی در ۲ ماهه ابتدایی سال ۷۸۱۹ میلیارد تومان از محصولات خود را در بازار‌های داخلی عرضه نموده که نسبت به سال گذشته جهش ۱۱۴ درصدی را در این بخش شاهد هستیم.

صورت ریز فروش محصولات فخوز در بازار‌های داخلی به ترتیب شامل اسلب ۳۶۵۲ میلیارد تومان، بلوم بیلت ۴۰۶۳ میلیارد تومان و گندله ۱۰۳ میلیارد تومان می‌باشد.

فولاد خوزستان تنها در ۲ ماه به فروش ۱۳ هزار میلیاردی رسید

منبع: نبض بازار

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده