تاریخ: ۰۱ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۰:۳۴
بازدید: ۸۰
کد خبر: ۳۰۸۱۰۹
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

تولید یک میلیون دست انواع لنت خودرو در لرستان با واگذاری ۲واحد صنعتی

‌می‌متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: ۲ شرکت صنعتی استان طی سال گذشته به سرمایه‌گذار جدید واگذار شدند و تا پایان امسال یک میلیون دست انواع لنت در این واحد‌ها تولید می‌شود.

به گزارش می‌متالز، بهمن جعفری روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از شرکت‌های راز صنعت و راز مهر خرم‌آباد اظهار کرد: با توجه به تغییرات مدیریتی، تا پایان سال نزدیک به یک میلیون دست انواع لنت در این ۲ شرکت تولید خواهد شد.

وی تصریح کرد: سرمایه‌گذاران جدید این واحد‌ها دارای سوابق درخشان در صنعت قطعه‌سازی خودروی کشور هستند که پس از واگذاری طی ۲ ماه گذشته بیش از ۲۳۰ هزار دست انواع لنت خودرو‌های سبک را تولید کرده‌اند که این رقم تا پایان سال به حدود یک میلیون دست افزایش خواهد یافت.

جعفری با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از ۱۰۰ نفر در این واحد‌ها مشغول هستند ادامه داد: اجرای طرح توسعه در زمینه تولید کفشک و انواع لنت ماشین‌های سنگین نیز توسط سرمایه گذاران جدید در خال پیگیری است.

تاکنون یکهزار و ۲۸۸ واحد صنعتی دارای پروانه بهره‌برداری در لرستان ثبت شده است که تعدادی تعطیل و برخی نیمه‌فعال و در مجموع بیش از۵۰ درصد با ظرفیت‌های مختلف در حال فعالیت هستند.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)

عناوین برگزیده