تاریخ: ۰۴ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۵۵
بازدید: ۱۴۹
کد خبر: ۳۰۸۱۹۸
سرویس خبر : آهن و فولاد
در ناحیه صنعتی مربچه رامهرمز عنوان شد:

توسعه اقتصادی منطقه با طرح فولاد پاسارگاد

‌می‌متالز - اجرا و راه اندازی طرح فولاد پاسارگاد صبا در شهرک صنعتی مربچه رامهرمز، تحول و رشد چشمگیری در اشتغال و همچنین توسعه اقتصادی منطقه و محرومیت زدایی به وجود خواهد آورد.

به گزارش می‌متالز، مدیرعامل این شرکت با هیات همراه در بازدید از ناحیه صنعتی مربچه رامهرمز با بیان مطلب فوق به میزان اشتغال زایی طرح فولاد پاسارگاد صبا اشاره کرد و گفت: پیش بینی‌های انجام شده برای این طرح دلالت بر آن دارد که بیش از ۱۰۰۰ نفر به شکل مستقیم اشتغال ایجاد خواهد کرد.

مهندس مهدی پور در ادامه با بیان اینکه راه اندازی و اجرای این طرح تحولی بزرگ در منطقه ایجاد خواهد کرد به تولیدات این کارخانه اشاره نمود و افزود: شرکت فولاد پاسارگاد صبا محصول متنوع فولادی از جمله ورق نورد گرم فولاد ساده کربنی و کم آلیاژی با ضخامت بیش از ۱۰ میلی متر و ورق نورد گرم فولاد ساده کربنی و کم آلیاژی با ضخامت کمتر از ۳ میلی متر را تولید خواهد کرد.

وی در ادامه گفت: جای امیدواری است که این طرح عظیم در کمترین زمان ممکن اجرایی و راه اندازی شود.

وی در ادامه به طرح توسعه ناحیه صنعتی مربچه اشاره کرد و گفت: ضرورت توسعه ناحیه صنعتی از مدت‌ها قبل مد نظر قرار گرفت و هم اکنون طرح توسعه ۳۵ هکتاری ناحیه صنعتی مربچه مجدانه در حال پیگیری است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ضمن بازدید از چندین پروژه‌های عمرانی در حال اجرای شهرک صنعتی مربچه رامهرمز بر تسریع و اتمام هر چه زودتر آنان تاکید کرد و گفت: با اتمام پروژه‌های در دست اجرا ناحیه صنعتی مربچه رامهرمز از شرایط خوب زیر ساختی بهره‌مند خواهد شد.

بر اساس این گزارش در خاتمه بازدید در نشست صمیمانه تولیدکنندگان و صنعتگران مشکلات و مسائل خود را با مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی و هیات همراه در میان گذاشتند.

منبع: خوزنیوز

عناوین برگزیده