تاریخ: ۰۴ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۴۰
بازدید: ۴۳۴
کد خبر: ۳۰۸۱۶۲
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیر عامل شرکت فناوری تایماز فولاد خبر داد؛

تولید قطعات ویژه فولادی در شرکت فناوری تایماز فولاد

‌می‌متالز - مدیر عامل شرکت فناوری تایماز فولاد گفت: این شرکت ظرفیت تولید ۲۵ تن قطعه چدنی و ۶ تن قطعه فولادی و استیل را در روز دارد و برای اولین بار در کشور قطعات ویژه‌ای برای شرکت پتروشیمی تبریز تولید کرد.

به گزارش می‌متالز، مسعود نیک تبار در حاشیه بیستمین نمایشگاه تخصصی صنایع فولاد تبریزبا اشاره به اینکه شرکت فناوری تایماز فولاد در سال ۱۳۹۹ تاسیس شد، گفت: این کارخانه در شهرک صنعتی عجب شیر با هدف ریخته گری و تولید قطعات دانش محور در صنایع مادر از جمله خودروسازی، نیروگاهی، پالایشگاهی، صنایع معدنی و دیگر صنایعی که به ریخته گری در قطعات چدنی و فولادی در هر آلیاژ و با هر پیچیدگی مربوط است، راه اندازی شد.

تولید قطعات ویژه فولادی در شرکت فناوری تایماز فولاد

وی با بیان اینکه این شرکت شرکت در اسفند ۱۴۰۰ اولین ذوب خود را ثبت کرد، افزود: در سال ۱۴۰۱ فعالیت اصلی تولید را شروع و در نیمه دوم سال ۱۴۰۱ به صورت ۳ شیفت کار با ۱۷۰ پرسنل به کار ادامه داد و امروز تعداد پرسنل این مجموعه به ۱۸۵ نفر رسیده است.

تولید قطعات ویژه فولادی در شرکت فناوری تایماز فولاد

مدیر عامل شرکت فناوری تایماز فولاد ظرفیت تولید این شرکت را ۲۵ تن قطعه چدنی و ۶ تن قطعه فولادی و استیل خواند و ادامه داد: در حال حاضر با همکاری مجموعه‌های تراکتورسازی، چرخشگر، محورسازان، سایپا و شرکت‌های پمپ سازی تولیدات مختلفی را پیش می‌بریم.

تولید قطعات ویژه فولادی در شرکت فناوری تایماز فولاد

وی با بیان اینکه هدف شرکت با تشکیل تیم تحقیق و توسعه به جذب نخبگان استانی در تخصص‌های مختلف است، گفت: جهت تامین قطعات حساس، پیچیده، کم پیدا و تحریمی با دانش فنی بالا برای شرکت‌های مستقر در کشور همکاری می‌کنیم.

تولید قطعات ویژه فولادی در شرکت فناوری تایماز فولاد

نیک تبار اضافه کرد: شرکت فناوری تایماز فولاد، برای اولین بار در کشور قطعات ویژه‌ای برای شرکت پتروشیمی تبریز تولید کرد.

وی هدف از شرکت در نمایشگاه فولاد تبریز را ارتباط با مشتریان و رونمایی از توانمندی‌های شرکت بیان کرد.
وی در انتها با اشاره به اینکه تبریز یک شهر مهم صنعتی و بزرگ شناخته شده در سطح جهانی است، خاطرنشان کرد: مسوولین امر می‌توانستند با رایزنی و دعوت و تبلیغ در کشور‌های منطقه همچون ترکیه بازدید از نمایشگاه را بهتر از این کنند.

منبع: آژانس خبری تحلیلی نصر

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده