تاریخ: ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۵:۳۵
بازدید: ۶۰
کد خبر: ۳۱۷۰۴۱
سرویس خبر : آهن و فولاد
همزمان با اولین نمایشگاه صنعت، ابزارآلات و ماشین آلات صنعتی برگزار می‌شود؛

برپایی هشتمین نمایشگاه تخصصی فولاد در یزد

‌می‌متالز - هشتمین نمایشگاه فولاد، متالوژی، ریخته گری و صنایع وابسته و اولین نمایشگاه صنعت، ابزارآلات و ماشین آلات صنعتی در یزد آغاز بکار کرد.

به گزارش می‌متالز، مدیر نمایشگاه با اشاره به حضور صنعتگرانی از ۱۰ استان در قالب ۶۸ غرفه گفت: در این نمایشگاه توانمندی‌های حوزه متالوژی، ریخته گری و صنایع وابسته فولاد به نمایش گذاشته شده است.

احمد قافی افزود: بیش از ۸۰ درصد قطعات عرضه شده در این نمایشگاه در داخل کشور تولید می‌شوند. همچنین در این رویداد از یکی از بزرگترین قطعات و ماشین آلات تولید خطوط فولاد رونمایی شد.

وی خاطرنشان ساخت: ساعت بازدید از نمایشگاه ۱۷ الی ۲۲ و پایان کار آن ۲۱ شهریورماه است.

استاندار یزد نیز گفت: صنعت را می‌توان در این نمایشگاه به صورت واقعی مشاهده کرد، یعنی صنعتی که قطعه سازی و ماشین سازی دارد و ارزش افزوده ایجاد می‌کند.

مهران فاطمی ادامه داد: جوانان نخبه و نوآور ما با تولید قطعات اساسی حوزه صنعت و فولاد، کشور را در بسیاری زمینه‌ها خودکفا کرده اند و قطعه‌ای که چندین برابر قیمت آن وارد می‌کردیم در حال حاضر در کشور تولید می‌شود.

شایان ذکر است زمان برگزاری این نمایشگاه از ۱۸ تا ۲۱ شهریورماه ۱۴۰۲ از ۱۷ الی ۲۲ در محل شهرک نمایشگاه‌های بین المللی یزد برگزار می‌شود.

برپایی هشتمین نمایشگاه تخصصی فولاد در یزد

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده