تاریخ: ۰۶ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۶:۰۰
بازدید: ۶۱
کد خبر: ۳۰۸۲۴۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
به مدت سه روز کاری انجام می‌شود؛

عرضه صکوک ۳۵۰ میلیارد تومانی در بورس

‌می‌متالز - با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک اجاره شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان (سهامی خاص) به مبلغ ۳،۵۰۰ میلیارد ریال از طریق بورس اوراق بهادار تهران از چهارشنبه هفتم تیر به مدت سه روز کاری در نماد‌های صنوآور ۶۴ و صنوآور ۰۴ عرضه عمومی خواهد شد.

به گزارش می‌متالز، با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک اجاره شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان (سهامی خاص) به مبلغ ۳،۵۰۰ میلیارد ریال از طریق بورس اوراق بهادار تهران از چهارشنبه هفتم تیر به مدت سه روز کاری در نماد‌های صنوآور ۶۴ و صنوآور ۰۴ عرضه عمومی خواهد شد.

شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان به عنوان بانی، در نظر دارد منابع مالی مورد نیاز خود را در قالب اوراق اجاره و از طریق فروش بخشی از سهام شرکت توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه به نهاد واسط (شرکت واسط مالی شهریور پنجم) و سپس اجاره به شرط تملیک آنها، تامین نماید.

این اوراق ۴ ساله و با نرخ ۲۳ درصد می‌باشد که اجاره‌بهای آن هر سه ماه یک‌بار از طریق شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه پرداخت می‌گردد.

اوراق مذکور دارای ضمانت شخص ثالث از سوی بانک پاسارگاد است. عامل فروش اوراق شرکت کارگزاری بانک پاسارگاد بوده و تعهد پذیره‌نویسی آن بر عهده سندیکایی متشکل از شرکت تامین سرمایه نوین و صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد کارگزاری بانک ملی ایران می‌باشد. همچنین، بازارگردانان اوراق عبارتند از شرکت تامین سرمایه نوین و صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی توسعه ملی.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده