تاریخ: ۱۱ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۱۷
بازدید: ۱۷۰
کد خبر: ۳۰۸۷۵۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

جلسه بررسی فرآیند برنامه تحولی هلدینگ صدر تامین برگزار شد

‌می‌متالز - جلسه بررسی فرآیند برنامه تحولی هلدینگ صدر تامین روز دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲ با حضور ابراهیم بازیان مدیرعامل شستا، امیرحسین نادری مدیرعامل تاصیکو، معاونین شستا، مدیران ارشد تاصیکو و مدیران عامل شرکت‌های تابعه شرکت سرمایه گذاری صدر تامین برگزار شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی تاصیکو، در ابتدای جلسه نادری با اشاره به چشم انداز ۲۰ ساله نظام جمهوری اسلامی گفت: محال است موفقیت اتفاقی باشد و کشوری بدون برنامه مدون و متعهد به آن بتواند به موفقیت برسد.

وی ضمن تشکر از مجموعه شستا در توجه به تدوین برنامه تحولی تاکید کرد که این برنامه یک دید ۳۶۰ درجه به تمام نیاز‌های کشور در حوزه‌های مختلف ایجاد کرده است و برداشت‌های زیادی از رهنمود‌های مقام معظم رهبری دارد که چراغ راه اجرای این برنامه است.

نایب رئیس هیات مدیره صدرتامین تشریح کرد: زمانی ما در صدر تامین گفتیم «معدن به جای نفت» و اکنون ترجمه استراتژیک این شعار ما دستیابی تاصیکو به سودی بیشتر از سود هلدینگ‌های هم خانواده است.

در ادامه جلسه احسان احمدی معاون برنامه‌ریزی راهبردی و سرمایه‌گذاری شستا ضمن اشاره به برگزاری همایش برنامه تحول در هفته گذشته گفت: سطح اهمیت این برنامه تا اندازه‌ای است که مدیرعامل شستا شخصا بر بررسی برنامه تحول هلدینگ‌ها نظارت داشته اند و بعد به برنامه تحول شرکت‌ها رسیدیم. سند تحول به مدت یکسال مورد بررسی قرار گرفت، دارای ۱۲ راهبرد اصلی است، از ابعاد مختلف چیستی، چرایی و چگونگی و در افق‌های یکساله، دوساله و پنج ساله تدوین شده است.

ابراهیم بازیان، مدیرعامل شستا ضمن تسلیت سالروز شهادت امام محمد باقر علیه السلام پیش از بررسی سند تحول به نکاتی در این خصوص اشاره کرد و اظهار داشت: همه ما در تمام سطوح یک ماموریت و رسالت داریم. هر اتفاقی از جنس تحول آفرینی در یک ثبات مدیریت و آرامش شکل می‌گیرد. ما در شستا سه وظیفه داریم، هدایت، حمایت و نظارت که این سه وظیفه را دنبال می‌کنیم تا بتوانیم این هدایت برنامه محور و ساختارگرا را به طور حداکثری دنبال کنیم. نقش حمایتی را در تمام سطوح و نقش نظارتی را از جهات مختلف با شاخص‌های متفاوت پیگیری ‌می‌کنیم.

وی افزود: اثر بخشی برنامه تحولی آن زمان خواهد بود که ببینیم حاشیه سود شرکت‌هایی که در پاین دست قرار دارند افزایش یافته است.

وی تشریح کرد: هدف دیگر ما از این برنامه تحولی ایجاد یکپارچگی در تمام شرکت‌های شستا و پای کار آمدن همه حوزه‌ها است.

تعداد بازدید : 8

منبع: سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)

عناوین برگزیده