تاریخ: ۱۲ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۶:۵۹
بازدید: ۱۰۴
کد خبر: ۳۰۸۸۸۳
سرویس خبر : مسکن و ساختمان
کوچکی نژاد مطرح کرد

حل مشکل تامین مسکن در برنامه هفتم اولویت دارد

‌می‌متالز - عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: موضوع مسکن برای افراد فاقد مسکن به یک مشکل عمده تبدیل شده و باید با روش‌های مختلف در برنامه هفتم توسعه این مشکل را برطرف کنیم.

به گزارش می‌متالز، جبار کوچکی نژاد، با اشاره به پیشنهادات خود در برنامه پنجساله هفتم توسعه بیان کرد: باید قوانین در برنامه هفتم توسعه به نحوی مدنظر قرار گیرد تا مسیر اقتصادی کشور باز شود. به عنوان مثال باید سازوکار حمایت از بخش خصوصی در برنامه هفتم توسعه مدنظر قرار گیرد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید فعالیت تعاونی‌ها در اقتصاد ایران پر رنگ شود، گفت: همچنین باید متر و معیاری را برای تحقق فرآیند‌های اقتصادی کشور طی پنجساله آینده در نظر بگیریم تا مسوولین در این بخش‌ها به درستی پاسخگوی کاستی‌ها باشند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به ایرادات در مسیر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی و واگذاری امور به بخش خصوصی تاکید کرد: متاسفانه اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی در سال‌های اخیر رو به جلو نبوده است و ما همواره درگیر فربه شدن دولت بوده ایم لذا این امور در برنامه هفتم توسعه به روشنی دیده نشده و باید در برنامه هفتم توسعه این موارد منعکس و باید تغییراتی در این بخش اعمال شود.

عضو کمیسیون برنامه هفتم توسعه با اشاره به فرآیند ارائه کالابرگ الکترونیکی در کشور بیان کرد: ما باید موضوع ارائه کالا برگ الکترونیکی در کشور را در برنامه هفتم توسعه شفاف‌تر کنیم؛ باید در این برنامه دولت را مجبور به ارائه کالابرگ به مردم کنیم تا حمایت‌های ویژه‌ای در زمینه ارزاق عمومی مردم، صورت گیرد.

وی تاکید کرد: همچنین موضوع مسکن برای افراد فاقد مسکن به یک مشکل عمده تبدیل شده و باید با روش‌های مختلف در برنامه هفتم توسعه این مشکل را برطرف کنیم.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده