تاریخ: ۱۴ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۷:۰۵
بازدید: ۱۲۲
کد خبر: ۳۰۹۱۱۲
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل مطرح کرد؛

لزوم استفاده از ظرفیت مراکز خدماتی فولاد متیل در طرح‌های توسعه‌ای گروه فولاد مبارکه

‌می‌متالز - محمد تاجمیر ریاحی، مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل گفت: معرفی ظرفیت‌های موجود در شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ فولاد متیل به سایر شرکت‌های گروه فولاد مبارکه و استفاده از توانمندی آن‌ها برای اجرای پروژه‌های توسعه‌ای این گروه بزرگ، از جمله اقداماتی است که در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش می‌متالز، محمد تاجمیر ریاحی، مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل با بیان این مطلب در ادامه افزود: یکی از اقدامات مهم و اصلی ما در فولاد متیل، پیش‌برد اهداف و استراتژی فولاد مبارکه است که در راستای پیشرفت روز افزون شرکت‌های گروه بزرگ فولاد مبارکه تدوین شده است.

وی در ادامه افزود: چشم اندازی که برای فولاد متیل در نظر گرفته شده، تحقق نقش محوری در تامین محصولات فولادی برای مشتریان کشور و به ویژه مشتریان خرد است، همچنین قصد داریم پکیج کامل و گسترده‌ای از خدمات را به تمام مشتریان کشور در دستور کار قرار دهیم.

مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل افزود: ارائه تسهیلات و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای عرضه محصولات در اقصی نقاط کشور برای مراکز خدماتی گروه فولاد متیل نیز از دیگر برنامه‌های تدوین شده است و در کنار آن ایجاد پایگاه‌های مناسب در خارج از کشور نیز در دستور کار فولاد متیل قرار دارد.

تاجیمر ریاحی با اشاره به پتانسیل قابل قبول شرکت‌های زیرمجموعه فولاد متیل در بخش‌های مختلف صنعتی در ادامه افزود: در حال حاضر ظرفیت‌های مناسبی در حوزه ساخت سازه‌های فولادی و ساخت ماشین‌آلات در شرکت‌های تابعه فولاد متیل وجود دارد که می‌توانیم با کمک آن‌ها به توسعه ظرفیت‌های موجود در کشور پرداخت و مسیر رشد و توسعه پایدار را در تمامی بخش‌های کشور عزیزمان ایران هموار کرد.

منبع: فولاد متیل

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده