تاریخ: ۱۶ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۵۹
بازدید: ۷۷
کد خبر: ۳۰۹۴۹۱
سرویس خبر : آهن و فولاد
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در بازدید از شرکت MSTID مطرح کرد:

توسعه کسب و کار در فولاد مبارکه با نگاه فناورانه

‌می‌متالز - مهدی طغیانی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در بازدید از شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه گفت: فولاد مبارکه در حوزه مباحث فنی پیشرفت‌های چشمگیری داشته است و باید در حوزه‌های اقتصاد کسب و کار و رسانه اهتمام ویژه داشته باشد. همچنین وقتی شرکت بزرگی مانند فولاد مبارکه در حال انجام فعالیت اقصادی بزرگی است؛ در حوزه نوآوری هم از آن توقع بالایی وجود دارد و حرکت هوشیارانه در مسیر درست می‌تواند به مدیریت صحیح منابع و نتیجه ثمربخش بینجامد.

به گزارش می‌متالز، مهدی طغیانی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامیاز شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه بازدید کرد و در جریان آخرین دستاورد‌های این شرکت در حوزه فناوری و نوآوری و توسعه کسب و کار‌های دانش بنیان قرار گرفت.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی پس از بازدید از این شرکت، در نشستی که با حضور اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل و مدیران ارشد این شرکت برگزار شد ضمن ابزار خرسندی از وجود تفکر نوآوری در زیست بوم صنایع بزرگ عنوان کرد: وقتی شرکت بزرگی مانند فولاد مبارکه در حال انجام فعالیت اقصادی بزرگی است؛ در حوزه نوآوری هم از آن توقع بالایی وجود دارد. حرکت هوشیارانه در مسیر درست می‌تواند به مدیریت صحیح منابع و نتیجه ثمربخش بینجامد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی همچنین بیان کرد: وجود نقشه راه روشن در فولاد مبارکه باعث امیدواری است و نوید بخش توفیقات و نتایج اثربخش است. وی با بیان اینکه در کشور حمکرانی منسجمی در حوزه تولید فولاد وجود ندارد به بحث تهدیدات بزرگ حوزه تولید فولاد پرداخت. دکتر طغیانی وجود معادن کم عیار سنگ آهن و همچنین حرکت به سمت واردات مواد اولیه در آینده را از بزرگترین تهدیدات پیش روی تولید فولاد دانست.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود مباحث فنی تولید، موارد اقتصادی و رسانه را سه ضلع یک کسب و کار موفق عنوان و خاطر نشان کرد فولاد مبارکه در حوزه مباحث فنی پیشرفت‌های چشمگیری داشته است و باید در حوزه‌های اقتصاد کسب و کار و رسانه اهتمام ویژه داشته باشد.

در ابتدای این نشست، دکتر پالیزدار، مدیرعامل شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه، با ابراز خشنودی از ایجاد ارتباط مؤثر زیست بوم فناوری با نمایندگان مجلس به منظور شناخت روند‌های موجود و قوانین مورد نیاز و تأثیرگذار به تشریح فعالیت‌های شرکت پرداخت.

وی همچنین فعالیت‌های مطالعاتی شرکت MSTID در حوزه تولید فولاد در جهان را به عنوان یکی از فعالیت‌های مهم دانست و عنوان کرد مدل کسب و کار فولاد مبارکه و همچنین ورود به سرمایه‌گذاری‌های نوین با قدرت جذب پول بالا و ریسک پایین منطبق بر روند‌های جهانی همواره مورد تاکید این شرکت بوده است.

مدیرعامل MSTID همچنین در خصوص ابعاد فعالیت‌های شرکت گفت: دانشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری و شرکت‌های فناور و بالغ، مخاطب و مورد توجه ما هستند. شرکت MSTID همواره سعی نموده است تعریفی روشنی از نقش خود در اکوسیستم اقتصادی استان را با سرمایه‌گذاری‌های ارزش آفرین ارائه نماید.

در ادامه این نشست مدیران شرکت MSTID به تشریح فعالیت‌های خود پرداختند.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده