تاریخ: ۱۴ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۶:۰۹
بازدید: ۱۰۳
کد خبر: ۳۰۹۲۹۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

معرفی برترین‌های حوزه صنعت و معدن استان یزد

‌می‌متالز - در مراسمی صاحبان ۳۴ واحد صنعتی و فناور نمونه استان یزد تجلیل شدند.

به گزارش می‌متالز، معاون رئیس جمهور در مراسم تجلیل از برترین‌های حوزه صنعت ومعدن استان یزد با بیان اینکه خوشبختانه همگرایی خوبی بین دولت و مجلس در حوزه‌های گوناگون وجود دارد، افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سه ماهه اخیر به سه وزیر رای اعتماد دادند. 

حسینی با اشاره به برنامه هفتم کشور عنوان کرد: این برنامه یک ریل گذاری و سیاست گذاری برای پنج سال آینده کشور است و اهداف مهمی در آن در نظر گرفته شده است.

وی افزود: این سند بر اساس اسناد بالادستی و سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب اسلامی و سند تحول دولت تدوین شده است که انشالله بزودی نهایی می‌شود و مورد عمل و اجرا قرار گیرد.

معاون وزیر صمت گفت: ما امسال در تلاش هستیم تا صنایع به سمت پایدار شدن بروند و مشکلاتی که در زمینه تامین ارز و ثبت سفارشات وجود دارد به حداقل برسد.

برادران افزود: دغدغه تولید کنندگان همواره مواد اولیه بوده است و امیدوار هستیم با عرضه بیشتر و با تخصیص به تولیدکنندگان واقعی این مشکلات مرتفع شود.

کلانتر رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد در این مراسم گفت: رشد تولید و افزایش نیروی انسانی، تکمیل زنجیره ارزش، فعالیت در زمینه دانش بنیان، مشتری مداری و رعایت مسائل زیست محیطی از جمله شاخص‌های تعیین واحد‌های نمونه بوده است.

بیش از سه هزار و ۷۰۰ واحد صنعتی و معدنی در استان یزد پروانه بهره برداری دارند.

تعداد بازدید : 2

منبع: خبرگزاری صدا و سیما یزد

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده