تاریخ: ۱۱ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۱:۱۴
بازدید: ۴۴
کد خبر: ۳۰۹۶۳۷
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

زمان تحویل خودرو‌های وارداتی مشخص شد

‌می‌متالز - پس از مدت‌ها از آغاز فرآیند واردات و ترخیص خودرو‌ها از گمرک‌های کشور، زمان تحویل اولین سری خودرو‌های وارداتی به مشتریان مشخص شد.

به گزارش می‌متالز، اولین خودرویی که در سامانه یکپارچه فروش خودرو‌های وارداتی عرضه شد، چانگان CS۳۵ پلاس سایپا بود و در چند هفته گذشته متقاضیان این خودرو فرایند تکمیل وجه برای خرید این خودرو را طی کرده اند. حال شب گذشته خبرنگار آخرین خودرو در حاشیه مراسم رونمایی از زوتی DL۵ پارس خودرو، گفت و گویی را با یکی از مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا داشت. به گفته این مدیر ارشد فرایند اخذ مجوز‌های استاندارد چانگان CS۳۵ طی شده است و محموله‌های جدید این خودرو هم وارد گمرک غرب تهران شده اند.

به گفته این مدیر سایپا، در حال حاضر چالشی برای شماره گذاری و تحویل خودرو‌های وارداتی چانگان CS۳۵ پلاس به مشتریان وجود ندارد و صرفاً فرایند اداری این خودرو‌ها در حال طی شدن است. همچنین گفته می‌شود که اولین سری خودرو‌های وارداتی در پایان تیر ۱۴۰۲ به دست خریداران خواهد رسید.

چانگان CS۳۵ پلاس تیپ ۳ به پیشرانه ۱.۴ لیتری توربوشارژر TGDi مجهز است و ۱۵۸ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۶۰ نیوتن متر تولید می‌کند. جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه تَر (W-DCT) توان را به چرخ‌های جلوی CS۳۵ پلاس می‌رساند. فرمان کمکی برقی، جلو آمپر یکپارچه با مالتی مدیا، سنسور پارک و دوربین عقب، دوربین پارک زیر آینه شاگرد، سقف پانوراما، تریم داخلی چرم مصنوعی، رینگ آلومینیومی ۱۸ اینچی، کروز کنترل، ترمز پارک برقی، اتوهلد، شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، چراغ روشنایی روز، سنسور نور، تهویه اتوماتیک، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، استارت دکمه‌ای و… از جمله امکانات چانگان CS۳۵ پلاس تیپ ۳ است.

در چانگان CS۳۵ پلاس تیپ ۲ امکاناتی مانند تهویه اتوماتیک، سقف پانوراما، دوربین زیر آینه، کیسه‌های هوای جانبی و پرده‌ای دیده نمی‌شود و رینگ این نسخه از CS۳۵ پلاس هم ۱۷ اینچی است.

منبع: تابناک

عناوین برگزیده