تاریخ: ۲۱ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰:۵۴
بازدید: ۹۳
کد خبر: ۳۰۹۹۸۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
یک مقام مسوول تاکید کرد؛

تاثیر حوزه چاپ و بسته‌بندی در موفقیت بسیاری از صنایع/ تحولات خوبی در این حوزه رقم خورده است

‌می‌متالز - مدیرکل دفتر صنایع سلولزی، چاپ و نوشت افزار وزارت صمت اعلام کرد که موفقیت در بسیاری از صنایع، به حوزه چاپ و بسته‌بندی برمی‌گردد.

به گزارش می‌متالز، «مونا ابروفراخ» مدیرکل دفتر صنایع سلولزی، چاپ و نوشت‌افزار وزارت صمت در حاشیه برگزاری دومین دوره نمایشگاه آینده چاپ ایران، ضمن بیان مطلب فوق، با تاکید بر اینکه به‌عنوان صنعت پیشران در حوزه چاپ و بسته‌بندی باید گام‌های بزرگی برداشته شود، بیان کرد: موفقیت در بسیاری از صنایع به چاپ و بسته‌بندی برمی‌گردد.

وی افزود: اگر به آمار گردش مالی حوزه چاپ و بسته‌بندی در دنیا توجه کنیم، می‌بینیم فاصله ما با دنیا در این حوزه زیاد است و این حوزه به نوعی مغفول مانده و باید به آن توجه شود.

مدیرکل دفتر صنایع سلولزی، چاپ و نوشت‌افزار با اشاره به اقدامات این وزارتخانه در رصد فعالان در دو سال گذشته، گفت: در دو سال گذشته رصد خوبی داشتیم و می‌دانم ۱۵ شرکت دانش‌بنیان در این نمایشگاه حضور دارند و تحولات خوبی در حال رقم خوردن است.

در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، «احسان قاضی‌زاده هاشمی» نماینده مجلس شورای اسلامی هم ابراز امیدواری کرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت صمت بتواند کمکی برای فعالان این حوزه جهت تسهیل‌گری ارائه کنند.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده