تاریخ: ۲۹ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۵۱
بازدید: ۹۵
کد خبر: ۳۱۱۱۷۱
سرویس خبر : آهن و فولاد

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت فولاد آذربایجان سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۱

‌می‌متالز - این جلسه با حضور نمایندگان صاحبان سهام شرکت، عظیمی مدیرعامل شرکت فولادآذربایجان، اعضای هیات مدیره و حسابرسان سازمان حسابرسی درمورخه۱۴۰۱/۰۴/۲۶ روز دوشنبه درمحل سالن جلسات شرکت ملی فولادایران برگزارشد.

به گزارش می‌متالز، در ابتدای جلسه عظیمی مدیرعامل شرکت فولاد آذربایجان گزارشی از وضعیت و شرایط موجود در شرکت ارائه کرد و همچنین افزود: شرکت فولاد آذربایجان درسال گذشته باهمت و تلاش هیات مدیره و اعضای شورای مدیران و پرسنل توانست مشکلات و موانع پیش روی تولید را تا حدودی رفع کرده و وضعیت پایداری را داشته باشد.

اعضای هیات مدیره از فعالیت‌های مربوط به شرکت ازجمله اطلاعات مربوط به معاملات و نظام راهبری شرکت، آموزش و وضعیت نیروی انسانی شرکت، تجزیه و تحلیل ریسک‌های شرکت و اهداف و برنامه‌های پیش رو گزارشی ارائه نمودند.

در ادامه این جلسه مجمع پس از استماع گزارش فعالیت هیات مدیره برای عملکرد سال ۱۴۰۱ و همچنین استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، صورت‌های مالی سال منتهی به ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ مورد تصویب قرار گرفت.
در پایان عملکرد شرکت فولاد آذربایجان در سال منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۱ در مقایسه با سال ۱۴۰۰ مثبت اعلام شده ورضایت مندی نمایندگان سهام داران را به همراه داشت.

منبع: فراز نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده