تاریخ: ۳۰ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۷:۲۲
بازدید: ۹۱
کد خبر: ۳۱۱۳۸۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
امام جمعه بافق:

نحوه پرداخت ۲ درصد عوارض شفاف شود/ اعتماد مردم نتیجه خدمت صادقانه مسوولان

‌می‌متالز - حجت‌الاسلام سعادت‌فر گفت: مردم باید بدانند چه خدمت‌هایی به واسطه عوارض معادن به شهرستان صورت می‌گیرد.

به گزارش می‌متالز، حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: مردم توقع دارند مسوولان حضور فعال در شهرستان داشته و یک رنگ باشند و روحیه خدمت به مردم داشته باشند چراکه مردم به رفتار آن‌ها توجه دارند.

او افزود: مردم باید توقعات و گلایه‌های خود را از مجرا‌های قانونی دنبال کنند و از تجمعات بپرهیزند.

سعادت‌فر بیان کرد: شکرگزاری نعمت برای مسوولان، خدمت صادقانه به مردم است و نباید با دو رویی و نفاق مردم را عصبانی کنند، زیرا که اعتماد مردم از دست می‌رود.

او گفت: در حال حاضر وضعیت مدیریت شهرستان دچار برخی از ویروس‌ها است و مدیران باید از دغل بازی و دورویی بپرهیزند و با صداقت رفتار کنند.

خطیب جمعه بافق گفت: مردم صبر انقلابی دارند، اما اگر در مسیر ارزش‌های انقلاب کسی بخواهد مانع شود، مردم برخورد قاطعانه دارند.

او در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: عبرت عاشورا این است که نکند ماهم دچار غفلتی شویم که به قصد قربة الی الله در مقابل امام زمان بایستیم و جامعه به قصد قربة الی الله خدمت به شیطان کند.

سعادت‌فر یکی از ابزار نفوذ شیطان را توجیه نیت با استفاده از غفلت درمورد فعل دانست و افزود: سیاست دشمن حرمت شکنی از قرآن و مجالس روضه است و این در حالی است که یکی از وظایف مومنان حفظ قداست مجالس روضه به وسیله امر به معروف و نهی از منکر است.

او گفت: درست است که مجالس روضه جای همه مردم است، اما آداب مجالس روضه را باید رعایت کرد و با پاکی ظاهر و باطن و با استغفار باید به این مجالس رفت.

امام جمعه بافق با تشکر از نیروی انتظامی در مقابله با بدحجابی‌ها و رزمندگان خط امر به معروف و نهی از منکر بیان کرد: آحاد جامعه ایمانی و انقلابیا پشتیبان آمران به معروف هستند و از مقابله با بد حجابی‌ها پشتیبانی لازم را به عمل می‌آورند.


او گفت: دهه محرم دهه تحول برای مومنان و کسانی که اهل نماز، روزه و قیامت هستند.

سعادت‌فر ادامه داد: تحولی که در ولایتمداری و بصیرت شکل می‌گیرد و لازم است انسان در دهه اول محرم بصیرت سیاسی و باور خود را در ولایتمداری تقویت کند.

او خاطرنشان کرد: هیات سکولار و مداح سکولاری که در دفاع از انقلاب اسلامی احتیاط میکند، در مرحله جدایی دین از سیاست مانده است درحالیکه این تفکر باید تبدیل به اتحاد شود.

او تصریح کرد: دشمن واقعی اسلام ناب محمدی کسی نیست به غیر از آمریکای فریبکار که ذهن جوانان ما را به غارت برده و به انحراف کشانده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

عناوین برگزیده