به گزارش میمتالز، این شرکت از اواخر سال گذشته قیمتها را چندین بار در ایالات متحده، چین و سایر بازارها کاهش داده، زیرا سعی دارد در برابر رقابت و عدماطمینان اقتصادی محافظت کند. کاهشهای زیاد قیمتها بر حاشیه سود ناخالص تسلا فشار آورده است، اما ایلان ماسک گفته تسلا حاشیه سود را به رشد حجم خودرو اختصاص خواهد داد. او فکر میکند منطقی است که حاشیهها را به نفع تولید خودروهای بیشتر قربانی کند. بر اساس گزارش رویترز، قیمت پایینتر همراه با معافیتهای مالیاتی دولتی برای خریداران خودروهای برقی در ایالات متحده و مناطق دیگر، تحویل تسلا را به رکورد ۴۶۶هزار خودرو در دوره آوریل تا ژوئیه در سطح جهانی رساند، اما سودآوری آن را کاهش داد.
منبع: دنیای اقتصاد