تاریخ: ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۲:۲۳
بازدید: ۱۱۸
کد خبر: ۳۱۲۱۸۰
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
بر اساس گزارش منتشر شده از میزان فروش شرکت ملی مس ایران در کدال،

فروش صادراتی بیش از ۱۲ هزار درصدی فملی در تیرماه سال جاری

‌می‌متالز - بر اساس گزارش منتشر شده شرکت ملی صنایع مس ایران با نماد "فملی" در کدال، مجموع فروش صادراتی این نماد بورسی تنها در تیرماه نسبت به خرداد ماه سال جاری بیش از ۱۲ هزار درصد رشد نشان می‌دهد که این میزان صادرات حکایت از درآمد ارزی قابل توجهی برای نماد فملی داشته است.

به گزارش می‌متالز، شرکت ملی صنایع مس ایران با نماد "فملی" در بورس، گزارش فعالیت ماهانه از میزان فروش داخلی و صادراتی منتهی به ۳۱ تیرماه ۱۴۰۲ را در کدال منتشر کرده است.

بر اساس این گزارش، فروش صادراتی این شرکت در خرداد ماه ۱۸ میلیارد تومان بوده درحالیکه در تیرماه این رقم به ۲ هزار و ۲۲۸ میلیارد تومان افزایش یافته است و مقایسه اعداد در طول یک ماه رشد ۱۲.۶۹۸ درصدی را به سهامداران خود نشان می‌دهد.

این میزان صادرات از فروش محصولاتی مانند کاتد به میزان ۲.۲۴۷ میلیارد تومان والباقی به فروش صادراتی اکسید مولیبدن و اسید سولفوریک اختصاص دارد.

شرکت ملی مس از فروش داخلی و صادراتی خود در تیرماه ۱۰ هزار و ۸۸۶ میلیارد تومان درآمد شناسایی کرده است که این رقم نسبت به ماه خرداد ۲۰ درصد رشد درامد داشته است.

فروش داخلی این شرکت در تیرماه ۸.۵۹۸ میلیارد تومان است که بیشترین میزان نزدیک به ۸۰ درصد این رقم به فروش کاتد اختصاص دارد.

مجموع فروش شرکت ملی مس از ابتدای سال مالی تا پایان تیرماه سال جاری یعنی در بازه زمانی چهارماهه بیش از ۳۴ هزار میلیارد تومان بوده که در مقایسه با مدت و دوره مشابه سال قبل رشد ۲۱ درصدی داشته است. درآمد شناسایی شده فملی در چهارماهه ابتدای سال ۱۴۰۱، ۲۸ هزار میلیارد تومان به ثبت رسیده است.

شرکت ملی صنایع مس ایران با سرمایه ثبت شده ۴ هزارمیلیارد تومان در بازار اول بورس تهران در گروه فلزات اساسی و فلزات گرانبها غیرآهن، فعال است. این شرکت با ارزش بازار ۲.۸۷۶.۰۰۰ میلیارد ریال رقم قابل توجهی را در معاملات روزانه بازار سهام به خود اختصاص می‌دهد.

گزارش فعالیت ماهانه نماد "فملی" منتهی به ۱۴۰۲/۰۴/۳۱

فروش صادراتی بیش از ۱۲ هزار درصدی فملی در تیرماه سال جاری

منبع: نبض بورس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده