تاریخ: ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۵:۴۵
بازدید: ۷۸
کد خبر: ۳۱۲۲۸۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در نشست مشترک مدیران اقتصادی و دستگاه‌های اجرایی استان خراسان شمالی مطرح شد؛

رشد صعودی صادرات در استان

‌می‌متالز - نشست مشترک مدیران اقتصادی و دستگاه‌های اجرایی استان به منظور دیدار، گفتگو و بازدید از مجموعه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی در راستای برنامه‌های آتی اتاق بازرگانی و تعاملات فی مابین با دستگاه‌های مرتبط در محل سالن جلسات اتاق بازرگانی برگزار گردید و در این نشست به رشد صعودی صادرات استان و افزایش تعداد کارخانجات در دولت سیزدهم اشاره شد که در راستای تحقق شعار امسال، رونق تولید مورد توجه قرار گرفته و شاهد افزایش تعداد کارخانجات در دو سال اخیر هستیم.

به گزارش می‌متالز، مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی با بیان اینکه موتور پیشران اقتصاد کشور تولید است استفاده از ظرفیت اعضای اتاق بازرگانی در راستای تحقق چشم انداز‌های توسعه استان را حائز اهمیت برشمرد.

به گفته حسین حاجی بگلو تلاش دلسوزانه بخش خصوصی به منظور توسعه اقتصادی کشور فرصتی برای تحقق بخشی به نیاز‌های استان است و باید از این فرصت بهینه برخوردار شد.

وی رشد ۷۱درصدی صادرات استان در دو سال اخیر را قابل توجه دانست که با هدف رونق تولید به نسبت مدت زمان مشابه خود در سال‌های گذشته آمار در خوری در کارنامه صادراتی استان به ثبت رسانده است.

منبع: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان شمالی

عناوین برگزیده