تاریخ: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۷:۳۵
بازدید: ۵۸
کد خبر: ۳۱۲۵۹۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

جلسه کارگروه حمایت از تولید و نظارت بر گردش کالا در سطح عرضه

‌می‌متالز - یوسف شهباززاده معاونت نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن وتجارت استان اردبیل در حاشیه این جلسه طی مصاحبه‌ای با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف در خصوص جمع آوری کالا‌های قاچاق از سطح عرضه گفت: در راستای جلوگیری ازعرضه کالای قاچاق در سطح بازار که به نوعی اشتغالزایی و تولید داخلی را با مشکل موجه می‌کند، با همکاری دستگاه‌های ذیربط، اتاق اصناف و اتحادیه مربوطه بطور مداوم گشت مشترک برگزار نموده ایم.

به گزارش می‌متالز، دومین جلسه کارگروه حمایت از تولید و نظارت بر گردش کالا در سطح عرضه با حضور معاونت نظارت و بازرسی و سایر اعضای جلسه در محل اداره کل صمت استان برگزار شد.

یوسف شهباززاده معاونت نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن وتجارت استان اردبیل در حاشیه این جلسه طی مصاحبه‌ای با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف در خصوص جمع آوری کالا‌های قاچاق از سطح عرضه گفت: در راستای جلوگیری ازعرضه کالای قاچاق در سطح بازار که به نوعی اشتغالزایی و تولید داخلی را با مشکل موجه می‌کند، با همکاری دستگاه‌های ذیربط، اتاق اصناف و اتحادیه مربوطه بطور مداوم گشت مشترک برگزار نموده ایم.

شهباززاده در ادامه، جمع‌آوری لوازم قاچاق در سطح عرضه، حمایت ازتولیدات داخلی، ایجاد رونق اقتصادی، کاهش عرضه لوازم قاچاق از واحد‌های صنفی، اجرای ماده ۳ و ۴ قانون حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در خصوص خدمات پس از فروش کالا‌های سرمایه‌ای، اجرای قانون و مقررات جاری کشورو.. را از اهداف اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز برشمرد.

گزارشی از اقدامات ۴ ماهه اتاق اصناف در خصوص کالا‌های پنج گانه و تشکیل مجمع استانی طلا و جواهر فروشان و بررسی عرضه خارج از شبکه آرد از جمله مباحثی بود که در این جلسه بحث و بررسی شد.

منبع: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده