تاریخ: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۴:۵۱
بازدید: ۷۵
کد خبر: ۳۱۲۷۸۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
فرماندار قدس:

رفع مشکلات صنایع و معادن در دستور کار اداره صمت قرار گیرد

‌می‌متالز - وحید گلی‌کانی فرماندار شهرستان قدس در آئین تودیع و معارفه رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گفت: رفع مشکلات صنایع و معادن بایستی در دستور کار اداره صمت قرار گیرد.

به گزارش می‌متالز، آئین تودیع و معارفه رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان با حضور فرماندار قدس، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره صنعت، معدن و تجارت استان تهران و دیگر مسوولین در سالن جلسات شهید شاه‌بوداغیان فرمانداری برگزار شد.

وحید گلی‌کانی در آئین تودیع و معارفه رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بیان کرد: یکی از موارد ارتقاء عمکلرد دستگاه‌ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مبحث گردش نخبگانی و جابجایی مدیریتی است و عملکرد مدیران در پایان مسئوولیت گویای همه چیز خواهد بود، اما چه بهتر که در دروان تصدی خود نسبت به حل مشکلات مردم اقدامات بسیاری انجام شده باشد.

وی در رابطه با صنایع شکل گرفته زیرمجموعه معادن شهرستان قدس افزود: شهرستان قدس در حوزه صنایع، معادن و اصناف از ظرفیت‌های خوبی برخوردار است به طوری که ۶۹ معدن در این شهرستان فعالیت می‌کند که به واسطه وجود معادن، صنایع تبدیلی نیز نظیر صنعت خردایش شکل گرفته که در سطح بین‌المللی نقش‌آفرین هستند.

رفع مشکلات صنایع و معادن در دستور کار اداره صمت قرار گیرد

منبع: خبرگزاری برنا

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده